וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הפועל ת"א ניצחה את בית"ר ירושלים 3:4

מחזיקת הגביע הפגינה לחימה כשחזרה מ-4:1 בעשרה שחקנים, אך שוב יצאה מבלומפילד ללא נקודות אחרי משחק משוגע

בית"ר ירושלים לא אוהבת את בלומפילד. 11 חודשים לאחר שהובסה 4:0 על ידי הפועל תל אביב ושבוע לאחר ההפסד 4:3 למכבי תל אביב, ספגה מחזיקת הגביע שוב ארבעה שערים באצטדיון היפואי. בית"ר רצתה מאוד לנקום באדומים על אותה תבוסה, אבל למרות ששוב מצאה עצמה שותפה לתצוגת כדורגל מרשימה, רשמה הפסד נוסף בתוצאה 4:3, שחשף בפעם השניה ברציפות את עליבות ההגנה הצהובה שחורה. הפועל תל אביב התאוששה מאיבוד הנקודות מול עכו וצימקה את הפער ממכבי חיפה לשמונה נקודות.

אוהדי הפועל תל אביב. ברני ארדוב
קיבלו חגיגת כדורגל נוספת. אוהדי הפועל תל אביב/ברני ארדוב

המשחק בין הקבוצות הבטיח הרבה, וקיים. הפועל פתחה בסערה וכבשה כבר לאחר 12 דקות. מהראן לאלה התעלם מקיומם של שמעון גרשון ואבי ריקן וגלגל פנימה. בית"ר, שמאוד רצתה לתקוע מקל בגלגליה של היריבה המרה, נכנסה למשחק והחלה לתקוף, אבל ספגה את השני בדקה ה-34. תומר בן יוסף הכשיל את ערן זהבי ברחבה והורחק ודדי בן דיין הרשית מהנקודה הלבנה. אלא שבית"ר של הערב לא ויתרה בשום מצב ולא נשברה. ארבע דקות להפסקה, ברק יצחקי צימק ופתח מחדש את המשחק.

המחצית השניה נפתחה כמו הראשונה. הפועל תל אביב, בכדורגל מבריק מרגל לרגל, פירקה את ההגנה החלשה של מחזיקת הגביע. אחרי מטווח ומספר הצלות של הרוש, כבש ערן זהבי מקרוב בדקה ה-57. שלוש דקות מאוחר יותר נגח שכטר מקו השער את הרביעי וזכרונות מהעונה שעברה החלו לצוף במוחם של הבית"רים. אלא ששחקניו של יצחק שום שוב סירבו להישבר.

בדקה ה-65 החזיר אבי ריקן את בית"ר ל-4:2 ותשע דקות מאוחר יותר ניצל אבירם ברוכיאן טעות בהגנת האדומים והקטין ל-4:3. בית"ר חיפשה שוויון ולא הייתה רחוקה ממנו, אבל האדומים סגרו ויצאו עם ניצחון דחוק. למרות ההפסד, מגיעה מילה טובה למחזיקת הגביע על רוח הלחימה והאופי גם בנחיתות המספרית. קשה שלא לחשוב לאן הייתה מגיעה העונה בית"ר לולא ההגנה האיומה שלה. לא כל קבוצה יכולה להבקיע פעמיים ברציפות שלישייה בבלומיפלד, לא כל קבוצה יכולה לצאת מזה עם אפס נקודות.

מנגד, אלי גוטמן יכול להיות מודאג. הוא אמנם חסר את וינסנט אניימה ו-וואליד באדיר, אבל זה לא מצדיק הופעה הגנתית מחפירה. אביחי ידין לא הסתדר בעמדת הבלם וגם אברבנל, למרות שלא היה בשערים, הפגין חוסר ביטחון. חמור מכך, לצד דקות של כדורגל מבריק, האדומים הפגינו זלזול מיותר שכמעט עלה להם בנקודות ושוב לא שמרו על יציבות במשך 90 דקות. בעוד שלושה שבועות, במשחק העונה בחיפה, זה כבר לא יספיק.

מהלך המשחק

דקה 4: יצחקי השתחרר מהשמירה ובעט מ-20 מטרים גבוה מעל המשקוף של אברבנל.

דקה 8: שכטר ביצע פעולה יפה באגף הימני, חלף על פני ריקן והגביה למרכז הרחבה, לאלה נגח מקרוב, אך הרוש רשם הצלה נפלאה.

דקה 12: גול! ערן זהבי הכניס כדור עומק ללאלה, שבקלות נכנס בין גרשון לריקן וגלגל פנימה מול הרוש. 0:1 להפועל תל אביב.

דקה 23: כדור קרן של בית"ר הגיע לטיבי שבעט תוך כדי סיבוב, אבל לא מצא את המסגרת.

דקה 32: בונדר הגביה מימין ומצא את לאלה חופשי ברחבה, הרוש הציל את הנגיחה של החלוץ.

דקה 34: גול! נאתכו השאיר את זהבי לבד מול הרוש, בן יוסף דחף את החלוץ ומאיר לוי הצביע בצדק על הנקודה הלבנה והרחיק את בלם בית"ר. בן דיין בעט לרשת הגבוהה. 0:2.

דקה 38: תמוז חטף כדור באגף הימני, התגבר על בן דיין וידין ומזווית קשה בעט שטוח ואברבנל ירד וקלט.

דקה 41: גול! הגבהה מצוינת של ריקן משמאל מצאה ראשו של יצחקי, שנגח מדויק לפינה של אברבנל. בית"ר מצמקת ל-2:1.

דקה 54: הרוש, באינסטינקט מצוין, הדף בעיטה של זהבי מתוך הרחבה ומנע את השער השלישי.

דקה 56: בן דיין מסר כדור רוחב לרחבה, זהבי בעט פעם אחת וסחט הדיפה מהרוש, נאתכו הגיע לכדור החוזר ושוב הרוש התעופף והציל את בית"ר.

דקה 57: גול! המטווח הסתיים בשער. ורמוט הכניס כדור לנאתכו שבעט מימין לשמאל, מויאל הרחיק מהקו, אבל זהבי הגיע מאחור והרים את הרשת. 1:3.

דקה 60: גול! זהבי השאיר את בן דיין לבדו מול הרוש, שהדף פעם אחת, אבל שכטר המשיך בנגיחה מקו השער פנימה. 1:4.

דקה 65: גול! אברבנל הדף לקרן בעיטה חזקה של תמוז. טל הוציא כדור קצר לריקן שחדר לרחבה ובעט כדור שפגע בבונדר וחדר פנימה. 4:2.

דקה 74: גול! דה סילבה איבד כדור שטותי ברחבה, ידין לא הצליח להרחיק וברוכיאן כבש מקרוב. רק 3:4 להפועל תל אביב.

דקה 79: ברוכיאן בעט מ-16 מטרים, אברבנל הדף לקרן.

דקה 90: מרעי נשלח בכדור עומק נפלא, אך העדיף לבעוט מזווית קשה במקום למסור לשכטר. הרוש קלט ללא קושי.

הרכב הפועל תל אביב: ניל אברבנל, דני בונדר, דגלאס דה סילבה, אביחי ידין, דדי בן דיין, ביברס נאתכו, זוראב מנטשאשווילי (שי אבוטבול, 78), גילי ורמוט, ערן זהבי (מיכאל זנדברג, 74), איתי שכטר, מהראן לאלה (ויקטור מרעי, 82).

הרכב בית"ר ירושלים: אריאל הרוש, איתן טיבי (עמית בן שושן, 83), שמעון גרשון, תומר בן יוסף (הורחק, 34), אבי ריקן, קובי מויאל (אריק בנאדו, 63), פאולו דה לה האסה, עידן טל (ג'וניור ויסה, 67), אבירם ברוכיאן, ברק יצחקי, טוטו תמוז.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully