וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הוגשה תביעת לשון הרע נגד צביקה שרף

מאמן הכדורסל נתבע לשלם פיצויים בסך 300 אלף שקלים, בגין מסע דיבה ואיומים, לטענת ההתאחדות לספורט בבתי הספר

לבית משפט השלום בירושלים הוגשה תביעת לשון הרע נגד מאמן הכדורסל, צביקה שרף, פרשן ופובליציסט בתחום הספורט המשמש גם כיו"ר ארגון מאמני הכדורסל בישראל, בגין מסע דיבה שהוא מנהל נגדם מזה למעלה משנתיים, כך לטענת התובעים שדורשים לפצותם בסכום של 300 אלף שקלים. התביעה הוגשה בשמם של ההתאחדות לספורט לבתי הספר בישראל, אברהם זוכמן, מפקח על החינוך הגופני בבתי הספר, חבר במועצה למניעת אלימות בספורט וחבר הנהלה של ההתאחדות ומנכ"ל התאחדות הספורט משה קונינסקי, באמצעות עו"ד נדב העצני, ממשרד פוריס, העצני, רוזנברג ושות'.

בהודעה מטעם התובעים נכתב: "במהלך שנת 2007 הוציא משרד החינוך הוראה, לפיה כל מאמני ומדריכי הספורט בבתי הספר, ותיקים ובכירים ככל שיהיו, חייבים להיות בעלי תעודת הוראה. ההוראה נועדה להבטיח כי מי שפועלים בתחומי בתי הספר יהיו בעלי ידע והכשרה אלמנטריים בתחומים פדגוגיים. בכלל זה - שילוב בין הלימודים לספורט וטיפול באלימות וגילויי גזענות בבתי הספר אגב פעילות ספורטיבית. עם פרסומה קמה נגד התכנית מחאה, שבעקבותיה נקבע נוהל חדש, לפיו המאמנים לא יחויבו להוציא תעודות הוראה, אלא רק לעבור השתלמויות פדגוגיות וכן נקבעה אבחנה בין מאמנים ותיקים, שיעברו הכשרה של 56 שעות בלבד, למאמנים חדשים שיחויבו לעבור הכשרה ארוכה יותר.

"צביקה שרף, לצד התנגדותו הלגיטימית להחלטת משרד החינוך, החל כבר ב-2007 במסכת השמצות נגד התאחדות הספורט ומנהליה. את מסע הדיבה שלו ערך שרף בפני הממונים על זוכמן וקונינסקי והאחראים על העסקתם וקידומם ובקרב גורמים רבים במשרד החינוך ובמשרד התרבות והספורט. בכך לא הסתפק שרף ומסע הדיבה עבר גם לאמצעי תקשורת שונים.

"במספר מכתבים, אותם הפיץ שרף לתפוצה רחבה של מכותבים ובהופעותיו בטלוויזיה ובראיונות לעיתונות הוא האשים באופן אישי את זוכמן וקונינסקי בניהול מלחמה פרטית נגד המאמנים, ברדיפה אחריהם ובניצול לרעה את מעמדם. לשיא הגיע שרף כששלח מכתב אל שרת התרבות והספורט ובו איים כי אם ההשתלמויות לא יבוטלו הוא ינקוט בצעדים חד צדדיים אשר יפגעו בהתאחדות, למשל פניה לערוץ הספורט להפסיק לשדר את משחקי הליגה ופניה לספונסרים של הליגה להפסיק לאמץ את משחקיה.

"כעת תובע עו"ד נדב העצני לפצות את באי כוחו, ההתאחדות לספורט לבתי הספר בישראל, אברהם זוכמן ומשה קונינסקי על סך 300 אלף שקלים ולפרסם מכתב התנצלות כלפיהם".

צביקה שרף הגיב באמצעות דוברו ירון מיכאלי: "כאשר נקבל את התביעה נלמד אותה ונגיב בבית המשפט".

  • עוד באותו נושא:
  • צביקה שרף

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully