וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

גוראן פאנדב חתם באינטר

החלוץ חזר לקבוצה בה שיחק בין 2001 ל-2004. מטראצי לא מתכוון לצפות במונדיאל: "ב-11 ביוני אני אסע בקרוואן באמריקה"

לאחר ששוחרר מחוזהו בקבוצת לאציו, חתם היום (שני) החלוץ המקדוני גוראן פאנדב על חוזה באינטר שקושר אותו עם המועדון לחמש השנים הבאות, כך מדווח באיטליה. כזכור, פאנדב הוקפא בתחילה בקבוצה התכולה של רומא בהוראת הנשיא קלאודיו לוטיטו, עקב סירובו לחתום על הארכת חוזה. אחר כך בוטל החוזה בינו לבין הקבוצה, ופאנדב הפך שחקן חופשי.

אלופת איטליה הייתה מעוניינת מאוד במקדוני, בה הוא החל את הקריירה שלו באיטליה. אחת הסיבות המרכזיות לרצון של הנראזורי להנחיתו בקבוצה הוא יציאתו של סמואל אטו לאליפות אפריקה. בפאנדב היו מעוניינות גם מילאן, יובנטוס, אלא שפאנדב התבטא רבות לאחרונה על כך שהוא רוצה לשוב לאינטר, בה שיחק בין 2001 ל-2004. כעת סוגר החלוץ, שכבר עבר את הבדיקות הרפואיות במועדון, מעגל משמח עבורו.

בזמן שלא מעט שחקנים איטלקיים מנסים להרשים את מרצ'לו ליפי ונאבקים על מקום בסגל אלופת העולם איטליה במונדיאל בדרום אפריקה, מרקו מטראצי הולך בדרכו שלו. יותר נכון לומר: נוסע. בלם אינטר לא רואה הרבה דקות משחק ובגיל 36 הוא יודע שהסיכוי כי ישחק בגביע העולם הוא אפסי, ולכן הוא מתכוון לנצל את פגרת הקיץ ולחצות את אמריקה בקרוואן.

מטראצי אפילו לא מתכוון לצפות בחבריו מנסים להגן על תוארם בדרום אפריקה. "אני יודע איפה אהיה ב-11 ביוני, ביום משחק הפתיחה", אמר מטריקס לעיתון "לה רפוביקה", "אני אהיה בקרוואן שלי, בו אסע באמריקה. אני לא אצפה בטורניר, התזמון שלו לא מסתדר לי". מטראצי הבקיע את השער לזכות איטליה בגמר מונדיאל 2006 נגד צרפת, משחק שהסתיים בתיקו 1:1 והוכרע בבעיטות מ-11 מטרים.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully