וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

קובאצ'ביץ': "לא כועס על אף אחד, זה הכדורגל"

הקרואטי, ששוחרר מהפועל ר"ג לאחר התבוסה למכבי פ"ת, לא נוטר טינה: "אין לי מה לעשות". יובל נעים מתכנן שידוד מערכות

ערב סוער מאוד עבר אמש (ראשון) על הפועל רמת גן לאחר התבוסה 3:0 למכבי פתח תקוה באצטדיון וינטר במשחק במסגרת המחזור ה-16 של ליגת העל. בסיום המשחק הציע המאמן יובל נעים את התפטרותו, אלא שהיו"ר ירון קוריס פסל זאת על הסף. מיד בתום ההתמודדות נערכה אסיפה קשה, בה הודיע נעים לשני הקשרים, קובי חסן והרוויה קובאצ'ביץ', שהם משוחררים מהקבוצה.

"אם שיחררו אותי כנראה שמישהו חשב שאני לא מספיק טוב", אמר קובאצ'ביץ' לוואלה! ספורט. הקרואטי הגיע רק הקיץ למכתש, אחרי ארבע עונות בבני יהודה וסבל מפציעות כבר מתחילת העונה, כשהוא לא מצליח לשחזר את יכולתו מהעונות הקודמות. "אני באמת לא כועס על אף אחד, זה חלק מהכדורגל. יש לי חוזה בקבוצה ואני אתייעץ עם הסוכן שלי לפני שנעשה מהלך כזה או אחר. אין לי תלונות כלפי אף אחד. זכותה של הקבוצה לעשות את שיקוליה, כנראה שהם רוצים להתחזק ולהביא שחקנים אחרים, אם זה במקומי אין לי מה לעשות. בימים הקרובים אהיה חכם יותר, נבדוק אם יש הצעות ואז נחליט מה לעשות", חתם את דבריו הקרואטי.

נעים נראה עם סיום המשחק בסערת רגשות, וכמעט פרץ בבכי בזמן הראיונות לתקשורת. ניכר עליו שהוא לקח את נושא הניפויים והתבוסה בצורה קשה. על פי דבריו, מסתמן כי בעת הקרובה שחרורים נוספים של שחקנים צפויים, והקבוצה תעבור מהפכה בסגל השחקנים במהלך חלון ההעברות הנוכחי. בצוות המקצועי רוצים להתחזק בשני זרים נוספים ובשחקן ישראלי או שניים, זאת בהתאם להיצע בשוק ההעברות.

הרכש הראשון של הרמת גנים הוא הקשר עומר בוקסנבוים שלא שותף אמש, לאחר שהגיע ממכבי פתח תקווה ובהסכם ג'נטלמני בין המועדונים סוכם שהוא לא ייקח חלק במשחק. חוזהו של בוקסנבוים יעבור השבוע בבקרת התקציבים, והוא צפוי לערוך את הופעת הבכורה המחודשת שלו במדי קבוצת נעוריו כבר ביום שבת במשחק החוץ נגד הפועל באר שבע במחזור ה-17.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully