וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בריאנט: "יותר קל לשחק מול קבוצות כמו דאלאס"

כוכב הלייקרס הסביר את המוטיבציה מול הגדולות: "הפוקוס תמיד שם. נתנו הצגה מול אחת הקבוצות הכי טובות בליגה"

הניצחון 96:131 על דאלאס הלילה (בין ראשון לשני), אולי היה המרשים ביותר של לוס אנג'לס לייקרס העונה. אפילו ללא רון ארטסט הפצוע, ועם שבע דקות בלבד של פאו גאסול, שמתח שריר והוחלף כבר ברבע הראשון, וכשקובי בריאנט מסתפק ב-15 נקודות שקטות, הלייקרס פתחו מבערים כבר בפתיחה, כדי להמשיך לתצוגה התקפית מרשימה וניצחון מדהים על אחת מיריבותיהם הגדולות במערב. למעשה, זה היה הניצחון הכי גדול של הלייקרס על דאלאס מאז הראשון בדצמבר, 1993.

ג'ורדן פארמר הוליך שבעה שחקנים בספרות כפולות עם 24 נקודות (שווה לשיא הקריירה שלו), וביום בו הלייקרס מדייקים ב-63 אחוז מהשדה מ-58 אחוזים מחוץ לקשת, למאבריקס באמת לא היה סיכוי. 15 הנקודות של קובי הספיקו לו כדי להשתוות לפטריק יואינג בטבלת קלעי כל הזמנים של הליגה, עם 24,815, במקום ה-15. אגב, במקום ה-14 (עם 25,192 נקודות), יושב לא אחר מג'רי ווסט. "הרבה יותר קל לשחק מול קבוצות כמו דאלאס, כי אתה יודע שהפוקוס יהיה שם", הסביר בריאנט בסיום. "נתנו הצגה מצוינת מול אחת הקבוצות הטובות בליגה".

"אפשר לצפות לזה כל ערב", הוסיף פיל ג'קסון עם תום המשחק ברצינות תהומית. החדשות הרעות, כאמור, מהמשחק הזה קשורות בפאו גאסול. הפורוורד הספרדי המעולה עזב את המשחק ברבע הראשון בגלל מתיחה, וג'קסון כבר מודאג. "כל פעם שהוא פצוע אנחנו מודאגים. הוא התלונן על מתיחות עוד לפני המשחק, וכמובן שזה משהו שאנחנו צריכים לקחת ברצינות".

מנגד, דאלאס בעיקר ליקקה את הפצעים בסיום. "הם האלופים. הם הגיעו ושיחקו מההתחלה, ואנחנו לא", אמר ג'ייסון קיד המתוסכל. "כשאנחנו לא קולעים זריקות, אנחנו בדרך כלל מפסיקים לשמור", אמר הרכז, ודירק נוביצקי, מנקודות האור הבודדות של המאבס הלילה, הוסיף: "יש לילות שאין לך את זה מבחינה התקפית, אבל אתה חייב להשיג עצירות. הם עשו מה שהם רוצים הערב".

לברון מפרגן לשארלוט

ההפתעה של הלילה הגיעה מאוהיו, שם ניצחה שארלוט 88:91 את קליבלנד, 24 שעות אחרי שהפתיעו בחוץ גם את מיאמי. לפתע, הקבוצה שפתחה את העונה עם מאזן מחפיר בחוץ של 14:1 משיגה שני נצחונות רצופים מחוץ לביתה, מול שתיים מהקבוצות הטובות במזרח. הניצחון של הבובקטס אף קטע את רצף שבעת הנצחונות הרצופים של קליבלנד, ורצף של 11 משחקים רצופים של הקאבס ללא הפסד בביתם.

"נשארנו צמודים והשגנו ניצחון נגד קבוצה מצוינת, כולנו שמחים", סיכם עם תום המשחק לארי בראון, מאמן הבובקטס. פליפ מארי, שתפר שלשה גדולה 56 שניות שלמעשה שמה את החותמת על הניצחון, הוסיף: "הצלחתי לקלוע, וזה שינה את המומנטום. זה שם את הלחץ עליהם".

מנגד, בפיגור 3, 2.5 שניות לסיום, קיבל לברון ג'יימס הזדמנות לשלוח את המשחק להארכה, אך השלשה שלו קפצה על הטבעת ויצאה החוצה. "בהחלט הרגשתי שזה היה מבט טוב", אמר לברון המתוסכל בסיום. "באמת ששארלוט קבוצה מוכשרת. יש להם כמה חלקים טובים ויש להם מאץ'-אפ טוב איתנו. הם משחקים חזק כל פעם", פרגן קינג ג'יימס ליריבתו.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully