וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

רוני לוי: "אני יודע שישוו אותי לדן פטרסקו"

המאמן שסגור באוניראה החל לעבוד, ומבין שצעדיו יימדדו ביחס לקודמו. "רוצה להביא שני שחקנים ששיחקו אצלי במכבי פ"ת"

רוני לוי עדיין לא הפך רשמית למאמן אלופת רומניה, אוניראה אורזיצ'ני, אבל התוכניות לעתיד כבר מוכנות. בראיון לתקשורת הרומנית סיפר לוי על המטרות, השאיפות ועל כוונתו לחזק את הקבוצה בשחקנים ששיחקו תחתיו במכבי פתח תקוה.

"רוב הפרטים סגורים. ביום שלישי או רביעי אפגש עם המנג'ר מיחאי סטויקה, אבל עקרונית, הכל סגור", אמר הישראלי, שצפוי לחתום ביומיים הקרובים על החוזה ולקבל את המינוי הרשמי. לוי התייחס לקודמו בתפקיד דן פטרסקו, שעזב לרוסיה: "אני יודע שישוו אותי לפטרסקו, ושהציפיות ממני גבוהות להשאיר את הקבוצה למעלה, אבל אני לא מפחד וחושב שאצליח לעמוד במטרות".

המאמן התבקש להתייחס לסגל ואמר: "שוחחתי עם המנג'ר והוחלט לא לשחרר שחקנים בשלב זה. כשאגיע, נחליט יחד מי יישאר ומי ישוחרר לקבוצה אחרת. אני רוצה להביא שני שחקנים ששיחקו אצלי במכבי פתח תקוה. אני מקווה שהם יעזרו לנו". אחד השחקנים עליהם מדבר לוי הוא כנראה בובאן גרנצ'רוב, שלא מוצא את מקומו באפואל ניקוסיה הקפריסאית.

אוניראה סיימה את הסיבוב הראשון במקום השני עם אותו מספר נקודות (34) כמו המוליכה, קלוז', והשלישית, סטיוואה בוקרשט. כמו כן, הקבוצה תפגוש את ליברפול בשלב הנוקאאוט (1/16) של הליגה האירופית. "המשחק נגד ליברפול מיוחד, אבל המטרה הראשונית היא הליגה, שם אני רוצה לסיים באחד משלושת המקומות הראשונים. ראיתי מספר משחקים ואני יודע שאני מגיע לליגה חזקה ומאוזנת. סטיוואה היא היריבה העיקרית שלנו, אבל קבוצות אחרות יכולות לגרום בעיות וביניהם קלוז'", סיכם לוי.

בינתיים, גילה סטויקה כי מאמנה הגרמני של מכבי נתניה לשעבר לותר מתיאוס היה השני ברשימת המועמדים אחרי לוי: "האופציה הראשונה הייתה מאמן איטלקי. בדקנו הרבה מועמדים. רציתי לעבוד עם סילביו בלדיני, אבל הוא לא יכול היה לעזוב את איטליה. לותר מתיאוס היה השני ברשימה, הוא רצה להגיע, אבל סיכמנו עם לוי".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully