וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

העברות בעולם - 4.1

חלון ההעברות של ינואר נפתח: וואלה! ספורט עושה סדר ומביאה לפניכם את השמועות וההעברות בשוק השחקנים העולמי

העברות

* חלוצה המקדוני של לאציו לשעבר, גוראן פאנדב, חתם בשורות אינטר, הקבוצה בה החל את הקריירה שלו באיטליה. פאנדב, ששוחרר לא מכבר מחוזהו בלאציו, עבר את הבדיקות הרפואיות, והוא ינסה לכפר על היעדרותו של סמואל אטו, שיצא לאליפות אפריקה.

* חלוצה האיטלקי של גנואה סרג'יו פלוקארי, 28, עבר ללאציו. פלוקארי ישתכר בקבוצה התכולה מעיר הבירה בסכום של כ-450אלף יורו עד סוף השנה. בנוסף, השאילה לאציו את הבלם הברזילאי קריבארי לסיינה עד תום העונה.

* פר קלוגה, שחקנה של נירנברג, עבר לשאלקה תמורת 1.5 מיליון יורו. הקשר הוא שחקן הרכש החמישי שמצרפת שאלקה במהלך פגרת החורף.

* דניאל קראבליו הצטרף למועדון מקטאר, אל ערבי. הקשר ההתקפי הברזילאי, שהיה לזר הראשון שזכה בתואר שחקן השנה ברוסיה ב-2005 כששיחק במדי צסק"א מוסקבה. קראבליו, 26, הצטרף לצסק"א ב-2003 וזכה עימה בגביע אופ"א ב-2005.

* החלוץ צ'כי הוותיק, יאן קולר, סירב להצעה מהמבורג והעדיף לחתום על חוזה לשנה וחצי בקאן מהליגה השנייה בצרפת.

* לאריסה, קבוצתם של סלים טועמה ושמעון אבוחצירא, צירפהבהשאלה את ריקרדו ז'סוס, חלוצה הברזילאי של צסק"א מוסקבה.

* טרק גרוזני, בה משחק זאב חיימוביץ', מינתה את אנטולי ביידאצ'ני למאמן הקבוצה במקום שאהין דנאייב.

* ג'פרי סרפונג, קשרה בן ה-21 של אייאקס, הושאל עד סיום העונה לניימיכן.

* אלמן אבדי, חלוצה של פ.צ ציריך השוויצרית, חתם עד תום העונה בלה מאן הצרפתית, שקיבלה אופציה לרכישתו. אבדי בן ה-23 כבש אשתקד 19 שערים.

* אנקרהגוצ'ו הטורקית הודיעה רשמית כי החתימה את הקשר הקמרוני הוותיק ג'רמי (31), שחקנה של ניוקאסל, לעונה וחצי.

שמועות

* במנצ'סטר יונייטד מגששים ברצינות בימים האחרונים אצל ריאל מדריד לגבי החלוץ קארים בנזמה. השדים האדומים מעוניינים לחזק את החלק הקדמי שלהם עם הצרפתי, 22, ולהשאילו עד יוני, ואז לפתוח עם הבלאנקוס במשא ומתן על רכישתו לעונה הבאה.

* יובנטוס מעוניינת בבלם נבחרת איטליה עד 21, אנדריאה רנוקיה, 21, שמושאל כרגע מגנואה לבארי. הגברת הזקנה עורכת שיחות עם ראשי גנואה בנוגע להחתמתו של הכישרון הצעיר במועדון בקיץ הבא.

* עדיין לא נס ליחו של אמיל הסקי, 30. בחלוץ האנגלי הבינלאומי של אסטון וילה הביעו עניין לאחרונה, ליברפול, בה שיחק בעבר ואף צ'לסי, שמוכנה לשלם בעבורו כ-4 מיליון ליש"ט.

* "אס" מדווח כי אתלטיקו מדריד קרובה מאוד להחתים את הכישרון הארגנטינאי הצעיר, אדוארדו סלביו מלאנוס.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully