וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

חרף המצב, גרנט שומר על חוש הומור

מנג'ר פומפי לא מיואש מחוסר הוודאות במועדון: "חודש פה זה כמו 20 שנים, אז בוא נחכה עשור", ומייחל להישארות אוהרה

מצבה של פורטסמות נראה ונשמע בכי רע, אבל לפחות המנג'ר הישראלי של הקבוצה, אברהם גרנט, מצליח לשמור על חוש הומור. לאחרונה נשאל גרנט האם יש לו את המשאבים לצלוח את חודש ינואר, וענה: "את כל החודש? חודש פה זה כמו 20 שנים, בוא נחכה 10 שנים ואז נראה".

מעבר לחוסר הוודאות הגדול שאופף את המועדון מדרום אנגליה, הרי שגרנט אף ייחסר בתקופה הקרובה ארבעה שחקנים עקב אליפות אפריקה שתחל בשבוע הבא. מדובר בנוואנקו קאנו, ארונה דינדאן, נאדיר בלחאג' וחסן יבדה. מנגד, מקווה גרנט שג'יימי אוהרה, אחת מההבטחות הגדולות שלו המושאל מטוטנהאם, יאריך את חוזהו בפומפי. "אני רוצה שאוהרה יישאר", אמר גרנט. "שוחחתי עם הארי רדנאפ, והוא אמר שזה בסדר, וכך אני מקווה".

אנחנו נמצאים כרגע בחושך", אמר שחקן הקבוצה ריצ'ארד יוז. "כשזה נוגע למשכורות, לא תמיד מיידעים אותנו מה קורה איתן, ולפעמים אנחנו למדים על כך מהתקשורת". יוז שיבח את האוהדים של הקבוצה על התמיכה הרבה. "הם אוהדים את המועדון מהרגע שהם נולדו. זה נטוע חזק בשורשים שלהם. אם הם מודאגים ממצב הקבוצה, יש להם זכות להרגיש מתוסכלים ולזעוק את זעקתם. מה שיקרה, בעוד 10 שנים הם עדיין יהיו כאן. לא משנה מה יהיה עם השכר, אנחנו צריכים לנצח עבורם".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully