וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

פלגריני: "לא היינו מספיק יצירתיים"

מאמן ריאל מצא תשובות ל-0:0 באוסאסונה. "אם למישהו הגיע לנצח זה לנו". ולדאנו: "יש לנו עוד הרבה זמן להוביל את הליגה"

ריאל מדריד הייתה יכולה אמש (ראשון) להשוות את מניין נקודותיה לאלו של ברצלונה (40) בראש טבלת הליגה הספרדית, אולם היא נכשלה לעשות זאת, כשסיימה בתיקו 0:0 את משחק החוץ שלה נגד אוסאסונה במסגרת המחזור ה-16. גם אם הבלאנקוס היו מנצחים, הם לא היו עולים למקום הראשון, אבל כעת הם נותרו, כמו ערב המחזור, שתי נקודות מאחורי האלופה.

"אם הייתה קבוצה על המגרש שהגיע לה לנצח את המשחק, זו ריאל", הפטיר מאמן סגנית האלופה מנואל פלגריני, שידע שקבוצתו ניצבה בפני משחק קשה מאוד באצטדיון עוין. כזכור, גם בארסה לא ניצחה בפמפלונה, לאחר שספגה שער שוויון (1:1) בדקה ה-94.

"ידענו שזה לא משחק קל", הוסיף המאמן, "זה היה משחק מאוד אינטנסיבי. הפעם, בניגוד לפעמים קודמות, לא היינו מספיק יצירתיים. בסך הכול זה היה משחק מאוזן מאוד", חתם הצ'ילאני את דבריו הקצרים במסיבת העיתונאים.

מי שעוד נדרש לדבר בסיומו של המשחק היה המנהל המקצועי של ריאל, חורחה ולדאנו. ראשית, שיבח הארגנטינאי את הבלם בן ארצו, אזקייל גאראי, שתפס את מקומו של פפה בהרכב הראשון. "הוא שחקן נהדר. הוא זרח במשחק, אנחנו שמחים מאוד על השתלבותו.

"יש לנו עוד הרבה זמן כדי להוביל את הליגה", הוסיף ולדאנו, שלא התרגש מאיבוד שתי הנקודות של הקבוצה. "מבחינה הגנתית עשינו עבודה יוצאת מן הכלל. אנחנו צריכים לעתים לדעת לשנות את הקצב במשחקים, אבל אי אפשר לבוא בטענות לשחקנים כי הם עמדו בצורה טובה על המגרש".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully