וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

פרגוסון: "תוספת הזמן הייתה עלבון לכדורגל"

סר אלכס שוב האשים את השיפוט בהפסד המדהים של היונייטד ללידס בגביע: "אני בהלם מהיכולת שלנו". חגיגות ליליות בלידס

אפילו האופטימים שבאוהדי לידס בוודאי לא התכוננו נפשית לנסיעה חזרה ממנצ'סטר, שהפכה לקרנבל אחד גדול, לאחר שקבוצתם הדהימה את השדים האדומים של אלכס פרגוסון, עם ניצחון 0:1 באולד טראפורד. לידס, שמוליכה את הליגה השלישית באנגליה עלתה אל הסיבוב הרביעי, ותנסה לחולל גם בו סנסציה, שתשמור את החלום לחזור לגדולה בחיים.

מנג'ר לידס, סיימון גרייסון היה מאושר בסיום, והפנה את המחמאות אל שחקניו: "זה בלתי ייאמן. כולנו ממש גאים, אבל כל הקרדיט מגיע לשחקנים, הם היו מדהימים היום". גרייסון החמיא לכובש השער, ג'רמיין בקפורד, ואמר: "היה כדור טוב של ג'וני הווסון, ג'רמיין הגיע לשם וסיים את זה מצויין". גרייסון גם התייחס ל-9,000 אלפים האוהדים המאושרים של הקבוצה, שעשו את הטיול למנצ'סטר, והודה: "אני בטוח שיהיו חגיגות הלילה בלידס. נהנה מזה הערב, ואז נצטרך להתכונן לווייקומב בסוף השבוע".

ביונייטד השניה מן הסתם התלהבו הרבה פחות מהמשחק. מנג'ר השדים האדומים, אלכס פרגוסון זעם על השחקנים, ואמר בסיום: "אני בהלם מהיכולת שלנו הערב, בגלל שהתכוננו למשחק הזה טוב מאוד, אבל בשום שלב לא התחלנו לשחק. איכות המסירות היתה רעה, ובאופן כללי ההופעה שלנו היתה רעה". פרגוסון ניסה להסביר את הסיבה לנפילה, ואמר: "לידס פשוט הגיעה עם יותר תיאבון מאיתנו. אנשים תמיד יכולים להפתיע אותך, אבל בהחלט לא ציפינו לזה היום".

המנג'ר המשיך בניתוח, ואמר: "לא פתחנו טוב, לידס עלו ליתרון, וזה נתן להם משהו להיאחז בו". על השער עצמו שחטפו, אמר המנג'ר הסקוטי: "דיברנו על המהירות של בקפורד לפני המשחק, אבל נתפסנו מנמנמים". פרגוסון אף ירד על שחקניו: "אני לא חושב שאף אחד מהם יכול להגיד שהיה לו יום טוב. אנחנו חייבים להתגבר על תוצאות כאלה מהר, ולוודא שאנחנו אכן מוכנים כבר לקראת המשחק הבא".

וכמובן, כמו תמיד, סר אלכס לא יכול היה לסיים משחק הפסד בלי ביקורת על השיפוט. "השופט נתן רק חמש דקות זמן פציעות, וזה פשוט עלבון לכדורגל", אמר פרגוסון, "זה מעליב את השחקנים על הדשא".

ארסנל: "אנחנו יכולים לנצח בכל מגרש"

מי שעוד רשמה היום ניצחון לא פשוט היא ארסנל, שחזרה מפיגור מול ווסטהאם וניצחה 1:2 בדרבי הלונדוני הודות לצמד מאוחר. "אם נמשיך להציג את היכולת הטובה שלנו, אנחנו יכולים לנצח בכל מגרש", אמר ונגר, "ווסטהאם נלחמו היום כמו משוגעים, והיינו חייבים להיות סבלניים כדי לכבוש. היה לנו חוסר מזל בחצי הראשון, אבל במחצית השנייה זה כבר היה עניין של זמן עד שנכבוש".

עכשיו גם ונגר מודה שהקבוצה שלו חייבת שהפצועים שלו יחזרו למגרשים. "כרגע יש לנו תשעה פצועים, והיינו חייבים להיאבק כדי לשרוד את זה", אומר הצרפתי, ומתייחס לחלון ההעברות הקרוב: "ננסה להיות מעורבים בשוק".

היום גם נערכה הגרלת הסיבוב הרביעי של הגביע. ליברפול או רדינג יארחו את בארנלי, ארסנל תתארח במגרשה של סטוק סיטי, סקאנת'ורפ יונייטד מליגת המשנה תארח את מנצ'סטר סיטי, צ'לסי תתארח אצל פרסטון, וטוטנהאם תארח את לידס יונייטד.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully