וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מכבי פתח תקוה ניצחה 0:3 את הפועל רמת גן

במכבי פ"ת החליטו לעשות סוף להפסדים, ביצעו מהפכה בהרכב וקיבלו תצוגה נהדרת של עומר דמארי בניצחון 0:3 על הפועל ר"ג

השנה החדשה מבשרת על שינוי לטובה עבור מכבי פתח תקוה? כך לפחות מקווים הלוזונים. אחרי ארבעה הפסדים רצופים ורק נקודה אחת מאז מונה פרדי דוד למאמן, מכבי פתח תקוה סוף סוף ניצחה, כשגברה הערב (ראשון) בקלות 0:3 באיצטדיון וינטר על הפועל רמת גן, וציינה ניצחון חוץ ראשון העונה. שלוש הנקודות איפשרו לאורחים לדלג מעל הקו האדום ולתפוס את המקום ה-12, רק נקודה מתחת לרמת גנים במקום ה-11.

עומר דמארי שחקן מכבי פתח תקוה עובר את רפי כהן שוער הפועל רמת גן. יותם רונן
מתחיל לממש את הפוטנציאל? עומר דמארי/יותם רונן

פרדי דוד ביצע מהפכה של ממש בהרכב קבוצתו, ושבעת השינויים הוכיחו את עצמם בגדול הערב. דרגוסלאב יבריץ' רשם הופעת בכורה מוצלחת בין הקורות, הקרין ביטחון כשמלפניו הגנה בשיטה חדשה של שלושה בלמים וקינח עם הוצאת כדור ארוכה שסידרה שער לעומר דמארי בדקה ה-37. גם אורי אוזן, שהרשה לתמוך בהתקפה הודות לגיבוי מאחור, הפגין יכולת טובה בעמדת המגן הימני, שהייתה אחת מנקודות התורפה של הקבוצה העונה, ועומר דמארי הריץ התקפות מתפרצות קטלניות מול ההגנה האיטית של הפועל רמת גן. כשעומר גולן עוקב מהיציע, דמארי הצעיר הזכיר שיש עוד עומר שצריך לספור.

בכל הקשור לשליטה בשדה, המארחים היו עדיפים ואף סיכנו יותר את השער, אבל סרג' איילי וג'ורג' דאטורו היו חסרי דיוק בהתקפה ולא ניצלו את מסירות הפז של תומר תייר. יובל נעים לא אהב את תפקוד החלק האחורי שלו, וביצע שינוי כפול מיד לאחר ההפסקה, כשברקע קריאות האוהדים כלפיו. בפועל, אם חל שינוי, הוא היה לרעה.

פתח תקוה עקצה שנית במתפרצת בדקה ה-53, כשהפעם עומר דמארי, המצטיין במשחק, על תקן המבשל וקובי גנון בתפקיד הכובש, לראשונה מבחינתו מחוץ לאורווה כשחקן הקבוצה. חזרה אידיאלית מבחינתו אחרי העימות עם המאמן. בנקודה זו רמת גן התפרקה סופית, עומר דמארי ניצל זאת כדי להשלים צמד אישי בדקה ה-73 והבוסים ביציע יכולים סוף כל סוף לחייך. רוחות חדשות מנשבות במלאבס?

sheen-shitof

עוד בוואלה!

התהליך המסקרן של מיחזור אריזות מתכת

בשיתוף תאגיד המיחזור תמיר

מהלך המשחק

דקה 8: תייר שלח כדור חד לרחבה, איילי הסיט לעבר השער ויבריץ' בזינוק נהדר הדף לקרן.

דקה 19: אוזן עביר רוחב לגנון, שמ-10 מטרים במרכז הרחבה בעט וראה את רפי כהן מציל שער בטוח ברגליו.

דקה 28: חרמון חילץ מצוין בהגנה והוציא מתפרצת, תייר הגביה לרחבה ואיילי נגח לידיו של יבריץ'.

דקה 38: גול! יבריץ' הוציא מידו מסירה ארוכה לעבר מחצית המגרש , עומר דמארי ניצל את החור בהגנת רמת גן ודהר כל הדרך כדי להכניע את רפי כהן. 0:1 למכבי פתח תקוה.

דקה 53: גול! עומר דמארי העיקש נלחם על כדור והצליח להגביה לעבר הרחבה, רפי כהן פיספס ביציאה ולגנון נשאר רק לגלגל לרשת החשופה מ-10 מטרים. 0:2 למכבי פתח תקוה.

דקה 57: חסן השאיר את דאטורו מול שער חשוף, אבל החלוץ המסורבל גילגל החוצה.

דקה 60: בוסיץ' נותר לבדו ברחבה מול רפי כהן ובעט לפינה השמאלית, אבל הכדור סטה מעט הצידה וחמק החוצה.

דקה 73: גול! עומר דמארי חטף כדור מהגנת רמת גן, עקף את סוארס ובעט מדויק לפינה הקרובה של רפי כהן. 0:3 קל למכבי פתח תקוה.

דקה 85: תייר בעט מהאוויר מחוץ לרחבה, הכדור פגע בשחקן הגנה פתח תקואי ויצא לקרן.

הרכב הפועל רמת גן: רפי כהן, קובי מוסא, גולן חרמון, אסי דומב (אלי לוי, 46), בני חדד (קרלוס צ'קאנה, 69), וויליאם סוארס, הרוויה קובאצ'ביץ' (תמיר בן עמי, 46), תומר תייר, קובי חסן, סרג' איילי, ג'ורג' דאטורו.

הרכב מכבי פתח תקוה: דרגוסלאב יבריץ', אורי אוזן, מוראד מגמאדוב, אבי יחיאל, ניצן דמארי, קובי גנון (נאור פסר, 78), דן רומן, אסי משיח, ונצ'ו טריאנוב (דני פרדה, 87), עומר דמארי (דובב גבאי, 80), טומיסלאב בוסיץ'.

שחקן מכבי פתח תקוה דן רומן עם חבריו לקבוצה. יותם רונן
גרמו לבוסים לחייך. שחקני מכבי פתח תקוה/יותם רונן

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully