וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

דורסמן: "כיף להיות עם הקהל הזה שוב"

מאמנה של חולון התרגש באימון הבכורה, עמית תמיר שעשוי להצטרף התאמן ונפצע. עוזי נפרד מהשחקנים: "הרגשה לא קלה"

ברני ארדוב

צילום ועריכת וידאו: נועם אשל

בהפועל חולון הושלם הערב (ראשון) המהפך שהתחולל בשבוע האחרון בקבוצה, כשמיקי דורסמן ערך את אימון הבכורה שלו כמאמן הקבוצה, על חשבונו של עמיר עוזי, שפוטר לפני מספר ימים. עוזי עצמו הגיע לאימון, בו נכחו כמה מאות מאוהדי הקבוצה, בכדי להיפרד מהשחקנים, ואמר: "זו הרגשה לא קלה. זה לא מה שציפיתי, זה לא מה שקיוויתי, אבל ההנהלה בחרה ולא נותר לי אלא לכבד את ההחלטה. יש לי הרבה מה להגיד על הנושא, אבל זה לא יקרה עכשיו. היה לי חשוב לבוא ולהיפרד מהשחקנים כי אלה שחקנים שאני הבאתי".

תמיר התאמן ונפצע

דורסמן, שחזר למועדון איתו זכה באליפות היסטורית, נראה נרגש מאוד למצוא את עצמו שוב מאחורי הקווים באולם הפחים, ואמר: "זה כיף לחזור. אני מתרגש מאוד, וכיף להיות עם הקהל הזה שוב". דורסמן כבר הספיק לעשות צעד אחד משמעותי, כשהחתים את שון דניאל הצעיר בקבוצה, ועושה רושם כי הבאתו של דניאל לא תהיה ההעברה האחרונה של הקבוצה. "לגבי שינויים בקבוצה, אני עוד לא יודע", אמר דורסמן, ואף ביטל את השמועות שכבר פנה לגוני יזרעאלי, רכזה של הפועל גלבוע/גליל: "לגבי גוני, אני לא פניתי אליו".

מלבדו של דורסמן, גם עבור שון דניאל היה זה אימון בכורה בקבוצה החדשה. דניאל, שהגיע מעירוני רמת גן, נראה מרוצה מהגעתו למועדון החדש, ואמר: "מיקי דיבר איתי ואמר לי שהוא רוצה לראות אותי בקבוצה. אני גם רציתי להיות פה בתחילת העונה". על המשך דרכו של המועדון, שרשם עד כה רק ניצחון אחד בליגה, אמר דניאל: "זאת קבוצה טובה והתוצאות לא משקפות".

שחקן נוסף שהתאמן הערב עם הקבוצה, אך עדיין לא סיכם, הוא עמית תמיר, שחקנה של אפואל ניקוסיה הקפריסאית, שעדיין מחכה לשיחרורו מקבוצה. תמיר התאמן עם הקבוצה, אך במהלך האימון נפצע בפרק כף היד, ופונה לבית החולים.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully