וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ספרד: קאחה שוב ניצחה, ריאל התאוששה

אליהו קלע 2 בניצחון 83:92 של ויטוריה בסן סבסטיאן, בורשטיין לא שיחק בהפסד פואנלברדה לריאל. ניצחונות לגדולות ביוון

קאחה ויטוריה שמרה על מקומה השני בספרד, עם יתרון של ניצחון על פני ריאל מדריד השלישית, בזכות ניצחון 83:92 היום (ראשון) בסן סבסטיאן. ליאור אליהו שותף ל-11 דקות ותרם 2 נקודות בלבד, עם 2 ריבאונדים ואסיסט. קארל אינגליש הוביל את קלעי ויטוריה עם 19 (4 מ-7 לשלוש), מירזה טלטוביץ' הוסיף 18 ופרננדו סן אמטריו 13. לסן סבטיאן, שניסתה ברבע האחרון למחוק פיגור גדול, אך כל שהצליחה הוא לצמק להפרש לחד ספרתי, קלע אנדי פנקו 24 נקודות.

ריאל מדריד התאוששה משני הפסדיה האחרונים, כאשר גברה בביתה 72:88 על פואנלברדה. האורחים, ללא טל בורשטיין בסגל, דווקא הוליכו 17:19 ברבע הראשון, אך הבלאנקוס נכנסו למשחק בקצב שלהם וסגרו עניין במחצית שנייה בה שלטו באופן מוחלט. רק שבעה שחקנים קלעו עבור ריאל, אבל בצורה מאוזנת לגמרי. נוביצה וליצ'קוביץ' הוביל עם 18, מרקו יאריץ' ורימאס קאוקינאס תרמו 14 כל אחד, פאבלו פריג'יוני 13, חורחה גרבאחוסה ודאריוש לברינוביץ' 10 כל אחד ולואיס בולוק סגר את הרשימה עם 9. ג'ראלד פיץ' הוביל את פואנלברדה עם 19, אסטבן באטיסטה קלע 14. במשחקים נוספים, מלאגה הביסה 87:112 את גרנאדה, ואילו אוברדוירו גברה 90:106 על חובנטוד בדאלונה.

אולימפיאקוס יצאה למשחק חוץ קשה מאוד באתונה מול אא"ק המקומית, וחזרה עם ניצחון דחוק, 91:96. שתי הקבוצות היו צמודות מאוד בפתיחה, אבל לקראת סיום המחצית הראשונה הצליחה אולימפיאקוס לפתוח יתרון של 5. בפתיחת הרבע האחרון כבר עמד הפער על 8, אבל אא"ק הצליחה לחזור עד פיגור 4 בלבד, אבל לא יותר. ג'וש צ'ילדרס הוליך את קלעי אולימפיאקוס עם 28 נקודות ו-8 ריבאונדים, לינאס קלייזה הוסיף 25, בעוד יותם הלפרין הסתפק ב-6 נקודות ב-30 דקות.

גם אלופת אירופה, פנאתינייקוס, התקשתה במשחק החוץ שלה, אבל יצאה מנצחת, אחרי 76:80 על פאניוניוס. המארחים עצרו את שחקניו של אוברדוביץ' על 16 נקודות בלבד ברבע הראשון, אבל הירוקים חזרו ברבע השני בדרך ליתרון 2 במחצית. פאניוניוס שוב נטלה את ההובלה, אבל פקוביץ' אמלל את הגבוהים של המארחים, והירוקים הפכו את התוצאה, הוליכו ב-10 3 דקות לסיום, ולפאניוניוס נותר רק לצמק. פקוביץ' הוליך את פנאתינייקוס עם 19, ואסילי ספאנוליס קלע 18 ושארונאס יאסיקביצ'יוס הוסיף 13 ו-5 אסיסטים. לפאניוניוס: פאפאניקולאו 21.

מארוסי, יריבתה של מכבי תל אביב ביורוליג, חזרה עם ניצחון חוץ נאה על קולוסוס, 73:79, לאחר הארכה. האורחים פתחו טוב והוליכו ב-7 ברבע הראשון, אבל רבע שני התקפי טוב של קולוסוס הוביל אותם למהפך, ויתרון 4 במחצית. מארוסי המשיכה לפגר גם ברבע השלישי, אבל חזרה לעצמה ברבע האחרון, השוותה ל-69:69, וכפתה הארכה, בה לא התקשתה ליטול את ההובלה ואת הניצחון. קונסטונטין קאימקוגולו הוליך את קלעי למארוסי עם 24 נקודות ו-9 ריבאונדים, בילי קיז הוסיף 14. לקולוסוס: לאנס האריס 21.

רומא, המשחקת עם מכבי תל אביב ביורוליג ניצחה במשחק קשה את מילאנו 69:77. רומא פתחה מצויין ועלתה ליתרון 7, אבל הרגע בו השתנה המשחק היה הרבע השני, אז נעצרה מילאנו על 9 נקודות בלבד לעומת 21 של המארחים, בדרך ליתרון 19 במחצית. מילאנו עוד הצליחה לצמק ל-7 בלבד ברבע האחרון, אבל רומא הצליחה להחזיק מעמד. ווינסטון קנדי הוליך את קלעי רומא עם 14, ריקי מינארד קלע 13. למילאנו: מאסימו בולרי 15.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully