וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

פורטסמות: "זו תחילתה של נפילה חופשית"

גורם בפורטסמות צוטט ב"גרדיאן" והוסיף: "אם נרד ליגה, זה יוכל לקרות שוב בשנה הבאה". חשש ששחקנים לא יגיעו לפומפי

אחרי הפגנת אוהדי פורטסמות בסיומו של משחק הגביע המאכזב נגד קובנטרי (1:1), בעיר האנגלית הדרומית הרוחות עדיין סוערות, במקביל לפתיחת חלון ההעברות. כזכור, על פורטסמות הוטל אמברגו לרכישת שחקנים בגלל חובות של המועדון. יתכן וב-10 לינואר יוסר האמברגו בזכות תשלום שאמורה לקבל פומפי עבור זכויות שידור, אלא שנראה כי גם אז, יהיה לאברהם גרנט קשה מאוד לחזק את הקבוצה שלו.

ב"גרדיאן" הבריטי העריכו היום כי פורטסמות תתקשה להעביר אליה שחקנים חדשים, מאחר ואף אחד לא רוצה לחתום בקבוצה עם בעיות כלכליות, שמדורגת אחרונה בטבלה במרחק של ארבע נקודות מהקו האדום. גורם בכיר בפורטסמות צוטט בעיתון כשאמר: "אנחנו בהחלט יכולים להמנע מירידה, האווירה בקבוצה טובה, אבל אסור למכור שחקנים. חוץ מזה, אנחנו זקוקים לעוד שלושה או ארבעה שחקנים". לפי ההערכות כיום, לא רק שפורטסמות תתקשה להחתים שחקנים חדשים, היא גם אמורה לאבד שחקנים משמעותיים כמו יונאס קאבול, קווין פרינס בואטנג ודייויד ג'יימס.

אותו גורם נשמע יותר פסימי כשאמר: "כולם מאמינים שאנחנו מספיק טובים כדי להישאר, אבל במידה והבעיות לא יפתרו זו רק תחילתה של נפילה חופשית. אם נרד ליגה, מי יודע מה יהיה בעונה הבאה? זה יוכל לקרות עוד פעם".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully