וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מכבי תל אביב: "הכסף לא אמור להוות בעיה"

מיטש גולדהאר אישר הבאת חלוץ ראוי, אך בהנהלה יודעים: "יש כסף, השאלה מה יש לשוק להציע". הקבוצה תועמד לדין

ברני ארדוב

צילום ועריכת וידאו: נועם אשל

אכזבה גדולה נרשמה אמש (שבת) במכבי תל אביב אחרי התיקו המאופס נגד בני סכנין במסגרת המחזור ה-16 של ליגת העל שפתח את הסיבוב השני. בצוות המקצועי וגם בקרב ראשי המועדון לא מצליחים להבין כיצד אותם שחקנים, שהציגו יכולת טובה בניצחון על בית"ר ירושלים (3:4) במחזור הקודם נראו במשחק באצטדיון רמת גן כמו הצל של עצמם.

"כנראה שהקבוצה עדיין לא בשלה להיות גורם משמעותי בליגה", אמר בכיר בקבוצה לוואלה! ספורט, "אולי זו בעיה מנטלית, אולי זה משהו אחר, כי הרי זו לא הפעם הראשונה שיש נפילה אחרי משחק גדול. לא באנו עם האף למעלה, וכל התנאים היו לטובתנו - כר דשא טוב, איצטדיון גדול, והקהל שלנו מאחורינו. חבל שלא ניפקנו מזה שום דבר כקבוצה".

הבעלים הקנדי מיטש גולדהאר צפה במשחק מביתו שבקנדה, וכמובן לא אהב את היכולת של השחקנים. גולדהאר כבר אישר לראשי הקבוצה להחתים חלוץ, ומהקבוצה נמסר כי הוא לא הקציב סכום כזה או אחר, והכל תלוי ברמתו של החלוץ שיצליח הצוות המקצועי להביא לקבוצה.

"כסף הוא לא הבעיה כאן בכלל, יש לנו כסף לרכש, השאלה היא אילו שחקנים יש בשוק", אמר גורם בהנהלה, "זו כבר השנה השלישית שאנחנו מחפשים בחלון העברות אחר חלוץ ראוי, ואנחנו יודעים שאין מציאות בחודש ינואר. בדרך כלל אם יש שחקן טוב, בינואר הוא לא יהיה על המדף. לא נתפשר על סתם חלוץ".

בקבוצה מבהירים שאין שום סיכום עם אף אחד מהמועמדים שהוזכרו, ונערכים לאפשרות שאיליה יברויאן יישאר ולא ישוחרר, זאת במידה והמאמצים להחתמת חלוץ ייכשלו.

יובל אבידור שחקן מכבי תל אביב מול חיים בנון שחקן בני סכנין. ברני ארדוב
צלליות של עצמם. יובל אבידור מול חיים בנון/ברני ארדוב

בוזגלו מתכנן את שובו לסגל

בצוות המקצועי קיימת אופטימיות זהירה לגבי הכללתו של הקשר מאור בוזגלו בסגל הקבוצה במשחק הליגה הקרוב נגד הפועל פתח תקוה, לראשונה מזה חצי שנה מאז נפצע. בוזגלו החלים לחלוטין מהפציעה בברכו ובסוף השבוע שעבר אף קיבל יומיים מנוחה כדי לא לגרום לעומס יתר על הברך. הקשר, שנטל חלק גם במשחק האימון שקיימה הקבוצה בשבוע שעבר נגד הפועל פתח תקוה ושיחק 45 דקות רצופות, אמור להיכלל בסגל אם לא תהיינה התפתחויות בלתי צפויות במצבו.

מגנה הצעיר של הקבוצה עמירן שקלים הושאל להפועל פתח תקוה עד סיום העונה.

בקבוצה נתקבלה הבוקר הודעה כי היא תועמד לדין משמעתי באשמת קריאות גזעניות, לאחר שעל פי דוח שופט המשחק נגד בני סכנין, אלי חכמון, צעקו אוהדי מכבי במהלך המשחק "מוחמד מת".

עדכון ראשון: 12:48
עדכון אחרון: 17:16

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully