וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"אני לא אלים, אני מצחיק"

גילברט ארינאס דחה את השמועות לפיהן כיוון אקדח על חברו לקבוצה ג'באריס קריטנטון. על נשיאת הנשק הוא לקח אחריות

וושינגטון וויזארדס הפסידה לפנות בוקר לסן אנטוניו 97:86, אבל את מירב תשומת הלב בראיונות שלאחר המשחק משך גילברט ארינאס מהוויזארדס, שהתבקש להתייחס לפרשת נשיאת הנשק שלו. ארינאס הודה שנשיאת נשק בחדר ההלבשה של הוויזארדס הייתה "שיקול מוטעה" שלו, ובנוסף הוא הכחש שמועות לפיהן הוא מהמר ושיש לו מחלוקות עם חברו לקבוצה ג'באריס קריטנטון.

הדברים של ארינאס נאמרו בתום יומיים של חקירה, כשלפי החשדות ארינאס החזיק כלי נשק בחדר ההלבשה של הוושינגטוןם וויזארדס. "זה היה שיקול מוטעה שלי להחזיק את האקדחים כאן, ואני לוקח על זה את מלוא האחריות", הצהיר כוכבה של וושינגטון וויזארדס.

כזכור, ה"ניו יורק פוסט" פירסם לאחרונה כי ארינאס וקריטנטון כיוונו אקדחים אחד לעבר השני בחדר ההלבשה. עם זאת, גורמים המעורבים בחקירה סיפרו כי הי הויכוח בין שני השחקנים על חובות במשחקי קלפים, אבל לא רמזו על שימוש בכלי נשק. ארינאס עצמו התייחס לשמועות ואמר: "אני לא יכו לדבר על זה. אני רק יכול להגיד שאתם מכירים אותי, אתם יודעים שאני בן אדם שלא נוהג באלימות. כל מה שאני עושה מצחיק, לפחות עבורי. אני וקריטנטון היינו חברים בעבר, אנחנו חברים גם עכשיו. אין שום בעיה".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully