וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בקהאם מצטער שלא נשאר שד כל חייו

האנגלי בוכה על חלב שנשפך ("הלוואי שהייתי נשאר ביונייטד"), משבח את גיגס, ולא בטוח שיאמן. טבז מתכנן ריקוד בדרבי

יחסיו של דייויד בקהאם עם האקסית המיתולוגית, מנצ'סטר יונייטד, יהיו כנראה לעולם סבוכים, והיום (ראשון) נרשם פרק נוסף בעלילה המפותלת, כאשר הקשר האנגלי הבינלאומי הודה בראיון לרדיו של ה-BBC כי הוא קיווה להעביר את כל הקריירה שלו ביונייטד. "הייתי שמח להיות במנצ'סטר כל הקריירה שלי ולא לעזוב לשום מקום, אבל זה כנראה לא נועד להיות", אמר הסטאר.

"צריך אישיות מיוחדת כדי להישאר כל הקריירה במועדון אחד במשך שנים ארוכות כל כך", הוסיף בקס. "ריאן גיגס נמצא במנצ'סטר כל כך הרבה שנים, והוא יהיה חלק מהמועדון לעד - הוא איש מנצ'סטר וזה בדמו. נפל בחלקי כבוד גדול לשחק עימו ולהכיר אותו כשחקן ואדם. הוא ראוי לכל ההצלחה שיש לו בשנה האחרונה ובכלל".

בקהאם גם לא שכח לציין ולשבח את שני המנג'רים, אלכס פרגוסון ופאביו קאפלו. "פאביו נותן לנו בנבחרת ביטחון, דבר שאולי נעדר מאיתנו בעבר. צריך לכבד את שני המנג'רים האלו. סיר אלכס הביא אותי ושימש לי כאב רוחני. אני רוחש לו כבוד עצום וכך גם עבור קאפלו. הם שני מנג'רים שלא רק מאמנים קבוצות, הם אוהבים כדורגל, בגלל זה הם כה מצליחים".

חרף הכבוד הגדול שהוא רוחש למאמניו, בקהאם לא מעוניין, לפחות כרגע, בקריירת אימון. "אין סיכוי שאני אהיה מאמן", הוסיף. "זה לא מעניין אותי. אני אוהב לאמן ילדים, זו התשוקה הגדולה ביותר שלי, אבל נראה, אולי בעתיד אאשנה את דעתי".

בקהאם, שבילה עשור ביונייטד בין השנים 1993-2003, עבר לריאל מדריד, כשנמכר לאחר מכן (2007) ללוס אנג'לס גלאקסי. השנה, כמו אשתקד, הוא הושאל למילאן החל מחודש ינואר, כאשר בפברואר הוא צפוי להתעמת עם קבוצתו לשעבר בשמינית גמר ליגת האלופות. זו תהיה הפעם הראשונה לבקהאם שהוא פוגש את הקבוצה שלו לשעבר מאנגליה.

ממי למד טבז לרקוד?

ביום רביעי הקרוב (21:40, שידור ישיר בספורט1) ייערך הדרבי של מנצ'סטר במסגרת חצי גמר גביע הליגה, כאשר הסיטי תארח בסיטי אוף מנצ'סטר סטאדיום את היונייטד במשחק הראשון לפני הגומלין באולד טראפורד.

התכולים של העיר מתכוננים ברצינות גמורה למשחק, כאשר למי שיש הרבה מה להוכיח הוא קרלוס טבז, שחקן הסיטי ולשעבר של היונייטד. כזכור, בתחילת העונה התארחו הסיטיזנס בתיאטרון החלומות ונוצחו 4:3 במשחק דרמטי, משער בדקה ה-96 של מייקל אואן במסגרת הליגה. טבז, שעבר הקיץ, ספג שריקות בוז צורמניות באותו משחק מהקהל שאהב אותו עד לא מכבר, ולא הצליח לכבוש. גם הפעם הוא ינסה לעשות זאת, ואם כן, יוסיף ריקוד אל מול פניו של מנג'ר היונייטד, אלכס פרגוסון.

חברו הארגנטינאי של טבז לקבוצה, פאבלו זבאלטה, חשף מאין נובע הריקוד: "בארגנטינה שיחקנו הרבה פעמים קלפים, ואלו שהפסידו היו צריכים לעשות משהו. כשאחיו של קרלוס היה מפסיד הוא היה רוקד, ומאז קרלוס רוקד אחרי שהוא מבקיע. הוא ישמח מאוד להבקיע נגד היונייטד ולרקוד מול הפנים של פרגוסון. אני מקווה שהוא ירקוד הרבה פעמים נגד היונייטד". זבאלטה הוסיף גם על האהבה שרבים רוחשים לטבז: "אני אוהב את קרלוס, כולם אוהבים את קרלוס, בכל מקום שהוא הוא אהוב".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully