וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

גווארדיולה: "התיקו מחזק אותנו"

למרות שהוא יודע ש"ויאריאל סיבכה לנו את החיים", מאמן בארסה ניסה לשאוב עידוד, והוסיף: "זלאטן צריך להיזהר"

הקבוצה הכי טובה ב-2009, ברצלונה, קיוותה לפתוח את השנה החדשה עם ניצחון בקאמפ נואו לעיני הקהל הביתי על ויאריאל, אבל לקבוצה של ארנסטו ולוורדה היו תוכניות אחרות והיא כפתה תיקו 1:1 מפתיע ביותר עם פתיחת המחזור ה-16 של הליגה הספרדית. בארסה הוסיפה אמנם נקודה למאזנה, אבל ריאל מדריד יכולה להשתוות אליה היום (ראשון) בפסגה אם תנצח במשחק החוץ שלה בפמפלונה את אוסאסונה.

כל קבוצה יכולה לנצח כל יריבה", אמר בסיום המשחק פפ גווארדיולה. "זה היה משחק קשה, חזרנו מהחופשה אחרי שנה גדולה, ו-ויאריאל סיבכה לנו את החיים עוד יותר. אבל תוצאה כזו דווקא מחזקת אותנו, עכשיו נצטרך להתאושש ולהרים את עצמנו. בסך הכול זו תוצאה משקפת".

גווארדיולה לא ביכה את העובדה שלאונל מסי ישב ביציע, ולא היה על המגרש כדי לעזור לקטלאנים לנצח. "אין לי ביקורת על השחקנים", הוסיף המאמן. "הראינו יכולת טובה, אבל אנחנו עדיין צריכים לשפר דברים קטנים".

לגבי זלאטן איברהימוביץ', שלא הציג יכולת מרשימה והיה די עצבני כשספג כרטיס צהוב על תיקול מכוער לקראת הסיום, אמר המאמן: "הוא צריך להיות מרוכז במשחק מבלי שדעתו תהיה מוסחת על ידי דברים קטנים, הוא טמפרנטי וצריך להיזהר כי הוא יכול להשאיר אותנו ב-10 שחקנים". אגב, זלאטן הוא יחמיץ את המשחק הבא של הקבוצה נגד טנריפה, כיוון שזה היה הכרטיס הצהוב החמישי שהוא ספג מתחילת העונה. גווארדיולה שיבח את ג'ונתן דוס סנטוס, אחיו של ג'ובאני (לשעבר שחקן בארסה) שפתח בהרכב של הקבוצה אחרי שהועלה מהקבוצה השנייה של המועדון והוחלף בדקה ה-57. "הוא תפקד טוב מאוד במשחק קשה".

לבסוף החמיא המאמן הקטאלני ליריבה. "מאז שמשפחת רויג השתלטה על המועדון הם עושים שם דברים יפים מאוד עם אותו פרופיל שחקנים".

ולוורדה אמר בסיום: "במצבים מסויימים חשבנו שאנחנו יכולים לנצח את המשחק, במיוחד עם ההזדמנות שהייתה לרוסי בסיום. באופן כללי, אנחנו מרוצים מהתוצאה".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully