וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

נעימי בטוח לפני שאולאי

3.1.2010 / 7:43

ירושלים המריאה למשחק נגד שאולאי ביורוקאפ, והקפטן בטוח שחבריו התגברו על ההדחה מהגביע. אוחיון: "ראויים לשלב הבא"

יותם רונן

צילום ועריכה: יותם רונן

הפועל ירושלים המריאה הבוקר (ראשון) לליטא, למשחק החוץ שלה נגד שאולאי במסגרת המחזור החמישי של בית ג' ביורוקאפ. הליטאים, עם ניצחון בודד במאזנם, סוגרים את טבלת הבית, ובמשחק הוקדם במלחה ירושלים ניצחה 76:89. אחרי ההדחה מגביע המדינה, בירושלים יודעים שהקבוצה חייבת לעבור שלב ביורוקאפ ולהימנע מכישלון גם במסגרת זו. ניצחון על שאולאי יעצים את סיכויי ירושלים להעפיל שלב, שכן המשחק האחרון בשלב הבתים הראשון ייערך במלחה נגד אריס.

"אנחנו מודעים לזה שאם ננצח שם, נעבור שלב", אמר הקפטן יובל נעימי, לפני ההמראה, "זה משחק חוץ קשה, הם קבוצה ביתית ליטאית טיפוסית, קולעים מצוין מבחוץ. פה לא היה קל איתם. אנחנו מקווים לחזור עם הניצחון. כל השנה ידענו לעשות את ההפרדה בין הליגה לאירופה ועכשיו נעשה את זה מהגביע. בסך הכל הכינו אותנו טוב מאוד ואני מקווה שנעשה את העבודה".

הרכז יוגב אוחיון הוסיף: "זה משחק מאוד חשוב, והתכוננו אליו מאוד קשה כל השבוע. עבר שבוע לא קל אבל אני ראיתי את החבר'ה עובדים מאוד קשה ומתגברים על ההלם. מבחינתנו הפנים הם קדימה וצריך לחשוב רק על שאלואי ולחזור עם ניצחון. יהיה משחק לא קל וזו קבוצה שהוכיחה את עצמה, אבל אנחנו ראויים להיות בשלב הבא".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully