וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

נמני: "יש לנו בעיה של חוסר יציבות"

המאמן ניסה להסביר את איבוד המומנטום של מכבי תל אביב בתיקו 0:0 מול סכנין. בלבול: "עשינו עבודה יוצאת מהכלל"

ברני ארדוב

צילום ועריכת וידאו: נועם אשל

זה קרה למכבי תל אביב בפעם השניה ברציפות. בחודש שעבר היא ניצחה את אשדוד 0:2, אבל איבדה יתרון מבטיח שבוע לאחר מכן מול נועלת הטבלה אחי נצרת, ונאלצה להסתפק בתיקו. הערב (שבת) היא הגיעה לאצטדיון רמת גן, מעודדת מהניצחון הגדול על בית"ר ירושלים בבלומפילד לפני שבוע. ושוב, היא לא הצליחה לשמור על המומנטום והסתבכה מול קבוצת תחתית שבאה לעשות בונקר.

"אין פתרונות קסם"

מנג'ר מכבי תל אביב, אבי נמני, אמר בסיום התיקו 0:0 מול בני סכנין: "צריך לתת קרדיט לסכנין, הם באו במטרה להוציא תיקו. הם שיחקו סגור וטקטי, אנחנו לא עשינו את מה שהיינו צריכים לעשות, ויצאנו מאוכזבים". על חוסר היציבות אמר נמני: "אין לנו פתרונות קסם לזה, זה יכול לנבוע מהרבה דברים. אני מקווה שבמשחקים הבאים מול קבוצות קטנות שמשחקות צפוף וקשה, נשכיל להבקיע בדקות הראשונות ולעשות את המשחקים יותר קלים". על ההשפעה של חסרונו של עמנואל מאיוקה, שיצא לאליפות אפריקה אמר נמני: "צריך להסתדר בלעדיו. יש לנו מטרה להתחזק, מאיוקה הוא לא תירוץ, ולא רלוונטי לדבר עליו".

תמיר כחלון הוסיף: "אין מה להסביר, אנחנו פשוט מאוכזבים שלא הצלחנו לנצח. אנחנו נותנים 200 אחוז מול כל קבוצה, פשוט הכדור לא נכנס היום".

מאמן בני סכנין, מרקו בלבול, נשמע מסופק יותר למרות שקבוצתו רשמה משחק שישי ברציפות ללא ניצחון: "אני מרוצה מאוד, סגרנו אותם מצויין והשחקנים, למרות כל הקשיים, עשו עבודה יוצאת מן הכלל. אם היה לנו יותר מזל, היינו יכולים לגנוב שער באחת ההזדמנויות. אנחנו מחפשים חלוץ טוב וקשר טוב, אין ספק שצריך להשתדרג ובימים הקרובים נעשה את זה. הייתי שמח לראות אצלי את יבוריאן, אם לא יש כמה שמות אחרים".

על מצבה של קבוצתו בתחתית הטבלה אמר בלבול: "אין ספק שאנחנו צריכים לנצח, במיוחד בבית. אבל הליגה עוד כל כך ארוכה ואין לי ספק שסכנין תיראה הרבה יותר טוב, יהיה בסדר".

שוןער בני סכנין מאיר כהן: "שלטתי במשחק נגד מכבי תל אביב, ואני שמח שהשגנו תוצאה טובה. בזמן האחרון סכנין לא משחקת טוב, אנחנו לא מבקיעים שערים אבל גם לא סופגים. אני מקווה שנביא כמה שחקני התקפה טובים ונשפר את זה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully