וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ספרד: ברצלונה ממשיכה לדרוס

קבוצתו של פאסקוול הביסה את בילבאו 65:87, עם משחק גדול של חואן קרלוס נבארו, שסיים עם 22. ניצחון לשיבק ומונס בבלגיה

לאחר שהשתלטה במחזורים האחרונים על הטבלה בספרד, המשיכה גם הערב (שבת) ברצלונה להתבסס במקום הראשון, כשעשתה זאת בסטייל, לאחר שהנחילה תבוסה לבילבאו בחוץ 65:87. קבוצתו של פאסקוול הכתיבה את הקצב כבר מהפתיחה, ועלתה ליתרון דו ספרתי ברבע השני, בדרך ליתרון 18 במחצית, משם כבר בילבאו לא חזרה. חואן קרלוס נבארו שוב הצטיין עם 22 נקודות, ארזם לורבק סייע עם 18 וריקי רוביו ניהל את המשחק עם 8 נקודות ו-8 אסיסטים. לבילבאו: מרקו באניץ' 23.

מאמן נבחרת ישראל החדש, אריק שיבק, השיג ניצחון ביתי עם קבוצתו הנוכחית, מונס הבלגית 66:71 על לובן. דווקא המארחים היו אלה שהכתיבו את הקצב ברבע הראשון, והוליכו ב-7, אבל מונס השוותה במחצית, וריצת 14:21 ברבע השלישי הביאה להם את ההולכה אותה לא שמטו עד לסיום. מקניל הוליך את קלעי מונס עם 16, בעוד אבונג קלע 15. ללובן: פרינגל 15.

אריס סלוניקי, שמשחקת בביתה של הפועל ירושלים ביורוקאפ, רשמה את ניצחונה החמישי העונה בליגה היוונית, כשניצחה את לאריסה בחוץ, 62:79. האורחים פתחו נהדר את המשחק, ובלחץ אגרסיבי ברבע הראשון עלו ליתרון 11. לאריסה לא מצאה את עצמה בהתקפה, ואיפשרה לאריס להמשיך ולהגדיל את היתרון, עד 30:47 במחצית. מחצית שניה משופרת יותר של המארחים איפשרה להם לצמק מעט לקראת הרבע האחרון, אבל משחק גדול של ג'רמי ריצ'ארדסון מנע לאריסה את הקאמבק. ריצ'ארדסון עצמו סיים את המשחק עם 21 נקודות ב-5 מ-8 לשלוש, אנדרו בטס הוסיף 17 וקיקי קלארק קלע 10. את לאריסה הוליך דווין גרין עם 17 נקודות.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully