וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

דיונטה כריסמס חתם בהפועל עפולה

2.1.2010 / 21:28

הקבוצה של אלי רבי רשמה תוספת משמעותית לסגל, כשצירפה את כוכב מכללת טמפל (23, 1.96) בשלוש העונות האחרונות

הפועל עפולה הודיעה הערב (שבת) על החתמתו של הגארד האמריקאי דיונטה כריסמס, שיהיה הזר החמישי של הקבוצה. בקבוצה עמלו בתקופה האחרונה על המהלך של הבאתו של כריסמס, שמאז שניסה את מזלו במחנה האימונים של פילדלפיה בחודש אוקטובר, לא שיחק כדורסל באופן פעיל.

כריסמס יצטרף לקבוצה לקראת משחק רבע גמר גביע המדינה בשבוע הבא מול מכבי תל אביב, כאשר אימוני הפועל עפולה יחודשו מחר. הפורוורד ג'ייקוב ג'אקס היה היחיד מבין הזרים שנשאר בישראל בזמן הפגרה, ועבר אימונים אישיים כדי להכנס לכושר.

כריסמס (23, 1.96), יליד פילדלפיה, הוא בוגר מכללת טמפל בה משחק העונה הישראלי כרמל בוכמן. אחרי עונה ראשונה בה התבשל על ספסל הקבוצה, תפס כריסמס מנהיגות והפך לשחקן המוביל של הקבוצה. כריסמס מחזיק בשיא כאשר הוליך את קלעי איזור ה-A-10 בכל אחת משלוש העונות האחרונות, ואף זכה לאזכור מיוחד בבחירת האול אמריקן של השנה שעברה.

בעונתו האחרונה בטמפל רשם כריסמס 19.5 נקודות, 5.8 ריבאונדים ו-2.9 אסיסטים למשחק. לאחר שלא נבחר בדראפט ניסה את מזלו בליגת הקיץ במדי לוס אנג'לס קליפרס ופילדלפיה, אך לא קיבל חוזה.

כריסמס עלה לכותרות בסוף חודש אוקטובר בארצות הברית, לאחר שנעצר על ידי משטרת פילדלפיה כשהוא מחזיק בנשק שלא שייך לו מתחת לכסא. כרסימס נהג ברכבו של שחקן הסיקסרס מוריס ספייטס, וכששוטרים עצרו את הרכב לבדיקה שגרתית מצאו נשק חצי אוטומטי מתחת לכסא. כריסמס נעצר, אך העניין לא הגיע למסדרונות בתי המשפט, והופסק בזמן חקירת המשטרה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully