וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

גרנט: "אנחנו עושים כל מה שאנחנו יכולים"

מאמן פומפי הודה שמצבה של קבוצתו קשה אחרי עוד אכזבה, ושיבח את האוהדים שקראו להנהלה להתפטר: "הם מאחורינו"

פורטסמות המשיכה היום (שבת) את הצרות שלה מהפרמיירליג גם בגביע האנגלי, כשסיימה רק ב-1:1 ביתי מול קובנטרי בסיבוב השלישי ונגררה למשחק חוזר מול קבוצת התחתית מליגת המשנה. קבוצתו של אברהם גרנט אומנם נחלצה מהפסד אחרי ששער של קווין פרינס בואטנג בדקה ה-45 איזן את שער היתרון של דייויד בל האורח בדקה ה-30, אבל את האוהדים בפראטון פארק זה היה רחוק מלנחם.

אחרי שריקת הסיום התגודדו עשרות אוהדי פומפי ליד יציע התקשורת וקראו להנהלה להתפטר בעקבות התוהו ובוהו הכלכלי בו שרויה הקבוצה, ובמרחק מטרים ספורים מהם התראיין גרנט לתקשורת המקומית וניסה להרגיע את הרוחות, כשאמר שבעשירי בחודש יוסר מעל המועדון האיסור לקנות שחקנים, ואחריו יגיעו שחקני רכש שיעזרו לקבוצה.

לאחר מכן התפנה גרנט לשבח את הקהל ואמר: "האוהדים האלה מאחורינו לחלוטין והם תמכו בנו לכל אורך המשחק. מאוד התרשמתי מהם. יש הרבה בעיות בקבוצה אבל הם נשארים מאחורינו. ברור שאף אחד לא מרוצה מהמצב שהוא בכלל לא קל, אבל אנחנו עושים כל מה שאנחנו יכולים. לא רצינו להיגרר למשחק חוזר היום, אבל זה קרה ונצטרך להגיע לשם ולהילחם".

"אני מרוצה מכך שיצרנו הרבה מצבים", המשיך גרנט. "היו לנו מספיק הזדמנויות לנצח את המשחק אחרי שהם הבקיעו בהתקפה הראשונה שלהם, אבל אנחנו עדיין בגביע וזה מה שחשוב, למרות שזה לא אידיאלי לשחק פעם נוספת מול קובנטרי באמצע השבוע הבא כי יש לנו כרגע רק 18 שחקנים בסגל, אבל אנחנו צריכים להתמודד עם זה ונקווה שנחזור משם עם תוצאה טובה. כמובן שהליגה יותר חשובה לנו אבל ננסה לנצח גם בקובנטרי".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully