וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

גביע אנגלי: יונייטד, לידס יונייטד

מוליכת הליגה השלישית הדהימה את מנצ'סטר יונייטד, כשניצחה 0:1 והדיחה אותה מהגביע האנגלי. ארסנל עברה את ווסטהאם

משחקי הסיבוב השלישי בגביע האנגלי נמשכים היום (ראשון) עם חמישה משחקים כשבמוקד עמד כמובן העימות המסקרן בין מנצ'סטר יונייטד ללידס. השתיים חידשו את היריבות עתיקת היומין, ולידס רשמה הפתעה מדהימה כשניצחה 0:1 באולד טראפורד והדיחה את השדים האדומים מהגביע. בחמש השנים שחלפו נדדו הלבנים במעמקי הליגות הנמוכות וחלמו על היום בו יחזרו להביט לשדים האדומים בגובה העיניים - היום זה הגיע.

צ'לסי לא הסתבכה כמו חברתה לפרמיירליג, ודרסה את ווטפורד הלונדונית 0:5 בלי קושי מיוחד. ארסנל יצאה לדרבי קשה מול ווסטהאם הלונדונית, ונפלה לפיגור במחצית הראשונה, אבל קאמבק נאה שלה, 20 דקות לסיום, העלה את שחקניו של ארסנן ונגר אל השלב הבא, עם ניצחון 1:2 על הפטישים.

מנצ'סטר יונייטד - לידס 1:0

חמש שנים אחרי שפגשה לאחרונה את יריבתה השנואה, קיבלה היום לידס הזדמנות לעקוץ את אלכס פרגוסון שקטף באותה תקופה שלוש אליפויות מקומיות ואת גביע ליגת האלופות, ואיך שהיא ניצלה אותה. גם ההיסטוריה לא שיחקה לטובתם של האורחים, שלא ניצחו באולד טראפורד ב-17 הביקורים האחרונים שלהם, ומשחקים כעת בליגה השלישית, שם הם מוליכים בבטחה את הטבלה עם יתרון של שמונה נקודות ו-15 משחקים ללא הפסד. אבל טבעה של סטטיסטיקה להישבר.

מאמן לידס, סיימון גרייבסון, הבטיח כי שחקניו יגיעו כדי ליהנות מהחוויה וינסו להפתיע. הם לא רק ניסו, אלא עשו זאת בצורה מעוררת השתאות. כבר בדקה ה-19 השתררה דממה באולד טראפורד. ג'ונתן האוסון מצא בכדור ארוך את החלוץ ג'רמיין בקפורד, שניצל הגנה חלשה וגילגל לרשת מול תומאש קושצ'אק. מנצ'סטר יונייטד ניסתה להשוות, אבל ווין רוני היה היחיד שהיווה סכנה על הגנת לידס היציבה, כאשר דימיטאר ברבאטוב, דרון גיבסון ודני וולבק מציגים יכולת מאכזבת.

למרות העדיפות של השדים האדומים, לידס לא התבצרה בסמוך לשערה והציגה משחק חסר פשרות במרכז השדה, והפעילה לחץ בהנהגתו של ברדלי ג'ונסון המצוין ועם בקפורד שהמשיך לסכן את השער. לידס שמרה על התוצאה הסנסציונית עד לשריקת הסיום, ורשמה ניצחון ראשון באולד טראפורד מאז 1981. ויונייטד? אלכס פרגוסון יבהיר שוב כי עבורו זה בסך הכל עוד יום בהיסטוריה. ברביעי כבר מצפה לו דרבי בחצי גמר גביע הליגה במגרשה של מנצ'סטר סיטי.

ווסטהאם - ארסנל 2:1

התותחנים גם הם יצאו לדרבי לונדוני, אבל שלהם היה מסובך הרבה יותר מזה של המליונרים, כשפגשו בווסטהאם הלוחמנית. לאחר שמפגשם האחרון בליגה הסתיים ב-2:2 דרמטי, ידעה ארסנל כי המשימה לא תהיה קלה, ודקה בתוך תוספת הזמן של המחצית הראשונה, היא קיבלה איתות בהיר יותר. טעות הגנתית נוראית של הגנת האורחים איפשרה לאלסנדרו דיאמנטי לקבל כדור אחד על אחד מול פביאנסקי, שהצליח לגעת בכדור, אך רק להפנות אותו אל הקורה ואז פנימה.

ארסנל החלה ללחוץ, אבל לא מצאה את השער, ורק בדקה ה-72 הגיעה לשתי הזדמנויות נהדרות, אבל בעיטה טובה של דיאבי, ולאחר מכן של סונג פגשו הצלות גדולות של שוערה של ווסטהאם, רוברט גרין. אלא שבדקה ה-78 גם גרין לא הצליח להושיע את המארחים, כשמהלך הגנתי מצויין של ארסנל הסתיים אצל ארון רמזי, שמזווית קשה מצא את השיוויון. 5 דקות עברו, והפטישים נענשו בשנית, כשהפעם רפיון הגנתי משלהם איפשר לאדוארדו להתרומם ללא קושי, ולנגוח אל החיבורים של גרין, כדי להשלים את המהפך. עד לסיום היו קרובים שחקניו של ונגר להגדיל את היתרון בעוד שער או שניים, אבל חוסר ריכוז של שחקניהם מנעו מהאוהדים באפטון פארק מפח נפש גדול עוד יותר.

צ'לסי - ווטפורד 0:5

ווטפורד ראתה את לידס מחוללת סנסציה מול השדים האדומים וקיוותה לעשות את אותו הטריק, אבל מול יריבתה הלונדונית העדיפה, זה לא היה כל כך פשוט. כבר בדקה ה-5 העלה דניאל סטארידג' את המארחים ליתרון מוקדם, ועשר דקות מאוחר יותר עלתה צ'לסי ל-0:2, משער עצמי של ג'ון יוסטס. פלורן מלודה כבש את השלישי בדקה ה-22, כשקיבל כדור במרכז הרחבה וניווט אותו אל הרשת. פרנק לאמפרד הצטרף אל החגיגה בדקה ה-64, כשקיבל כדור מצויין מג'ו קול, ושלח בעיטה נהדרת בדרך לרביעי, ו-4 דקות מאוחר יותר כבש סטארידג' את השני שלו במשחק, כדי לקבוע 0:5 גדול.

משחקים נוספים:

טרנמיר - וולבס 1:0
לוולבס: מת'יו ג'ארביס (76)

נוטס קאונטי - פורסט גרין - נדחה

שפילד יונייטד - ק.פ.ר 1:1
לשפילד: ריצ'ארד קרוסוול (45)
לק.פ.ר: ג'יי סימפסון (39)

* דרבי ה'אולד פירם' של סקוטלנד הסתיים בתיקו 1:1 בין סלטיק, שאירחה את ריינג'רס בסלטיק פארק. במשך 79 דקות לחצו הירוקים-לבנים חזק מאוד על השער של הכחולים, ורק אז נפל השער הראשון, כשסקוט מקדונלד נגח פנימה אחרי הרמה של איידן מקגידי, אלא ששתי דקות לאחר מכן איזן לי מקלוך, גם בנגיחה, אחרי הרמת קרן, וחתם את תוצאת המשחק.

sheen-shitof

פתרון עוצמתי לכאב

טכנולוגיה מהפכנית לטיפול בכאבים אושרה ע"י ה-FDA לשימוש ביתי

בשיתוף Solio

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully