וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מאומה אחרי המהומה

הניצחון הגדול של מכבי ת"א על בית"ר ירושלים ודרבי המגזר הסוער של סכנין מול נצרת, נשכחו כלא היו אחרי 0:0 נוראי

מכבי תל אביב ובני סכנין נפרדו הערב (שבת) בתיקו 0:0, במשחק חלש ומשעמם באצטדיון רמת גן. עבור סכנין זה היה משחק שישי ברציפות ללא ניצחון, בעוד שמכבי תל אביב איבדה את המומנטום של הניצחון הגדול על בית"ר ירושלים. הצהובים אמנם עלו למקום השלישי ופתחו פער של נקודה על בני יהודה, אבל פספו הזדמנות לצמק את הפער ממכבי חיפה והפועל תל אביב. סכנין נותרה עוד שבוע מעל לקו האדום, אבל רק נקודה אחת בלבד מפרידה בינה לבין נועלות הטבלה, מכבי פתח תקוה ואחי נצרת.

איביצ'ה אילייב שחקן מכבי תל אביב לפני חאלד חלאיילה שחקן בני סכנין. ברני ארדוב
פתיחה מבטיחה, המשך רדום. אילייב מול חלאיילה/ברני ארדוב

מי היה מאמין שרק לפני שבוע, ההתקפה של מכבי תל אביב כבשה רביעייה לרשת של בית"ר ירושלים. הערב, בתיקו 0:0 מול בני סכנין ועוד באצטדיון נייטראלי, הציגה קבוצתו של אבי נמני את אחד ממשחקיה הגרועים ביותר העונה, ושוב לא הצליחה ליצור המשכיות ליכולת טובה שהציגה לפני כן. בני סכנין יכולה אולי להיות מעודדת מתוצאת התיקו, אבל אחרי הכל מדובר במשחק שישי ללא ניצחון עבור קבוצתו של מרקו בלבול, ונראה שבגליל יהיו מספיק אנשים שלא יעברו על זה בשתיקה

מלבד כמה דקות טובות בפתיחת המשחק, זו הייתה תצוגה נוראית של כדורגל. מכבי תל אביב שלטה לגמרי, החזיקה את הכדור לאורך רוב שלבי המשחק, אבל לא הצליחה לייצר יותר מדי מצבי הבקעה, מלבד שניים או שלושה ורק במחצית הראשונה. חוד ההתקפה עם יובל אבידור כחלוץ בודד וללא עמנואל מאיוקה נראה רע מאוד, ולאור העובדה שהשני ייעדר לאורך אליפות אפריקה, נראה שבצות המקצועי של הצהובים יהיו חייבים פתרונות יצירתיים.

סכנין בקושי הצליחה לעבור את קו החצי ולייצר התקפות מסודרות, וסיכנה למעשה את שערו של לירן שטראובר באופן משמעותי, פעם אחת בלבד. כמו אצל אבי נמני, גם החילופים של מרקו בלבול היו סתמיים וחסרי משמעות, רק שבמקרה שלו הם נועדו כדי למשוך זמן לקראת סיום.

מהלך המשחק

דקה 6 - הזדמנות ראשונה למכבי תל אביב. אילייב הוריד כדור אל יובל אבידור, שהמתין ממצב נוח ברחבה ובעט החוצה.

דקה 16 - הזדמנות מסוכנת למכבי תל אביב. טומאסיץ' בעט טיל מ-20 מטרים, מאיר כהן הדף היישר ליובל אבידור, שהיה חופשי לגמרי אבל בעט חזק משבעה מטרים מעל לשער.

דקה 45 - מכבי תל אביב סיימה את המחצתי השניה בהתקפה מסודרת בתוך הרחבה, כאשר הכדור הגיע בסופון של דבר ליוסי שבחון, שהתמקם מצויין ליד השער אבל בעט חלש לידיים של מאיר כהן.

דקה 47 - איביצ'ה אילייב קיבל כדור בצדה השמאלי של הרחבה ושחרר בעיטה, לידיים של מאיר כהן.

דקה 53 - ג'קו ערפאת ניסה להפתיע את לירן שטראובר בבעיטה מ-30 מטרים, שוערה של מכבי תל אביב הדף לקרן.

הרכב בני סכנין: מאיר כהן, עלא אבו סלאח, יא יא פטי, טל חן, מהראן אבו ריא, עבאס סואן, חיים בנון, חאלד חלאיילה, חאמד גנאים (באסם גנאים, 81), ג'קו ערפאת (אלי ביטון, 90), סקוט סילי (קאדו, 61)

הרכב מכבי תל אביב: לירן שטראובר, יובל שפונגין, ניסו קפילוטו (גיז'רמו ישראלביץ', 59), רונאלד ראלדס, רוני גפני, שרן ייני, איגור טומאסיץ', יוסי שבחון (דור מלול, 75), תמיר כחלון, איביצ'ה אילייב, יובל אבידור (איליה יבוריאן, 69)

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully