וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הסתיים הייבוש

נייט רובינסון, שסופסל תקופה ארוכה, הוקפץ וקלע 41 נק' בניצחון הניקס בהארכה על אטלנטה. אורלנדו ניצחה את מינסוטה

מלבד משחקם של עמרי כספי וסקרמנטו, שהפסידו 109:108 ללוס אנג'לס לייקרס אחרי השלשה המכריעה של קובי בריאנט (ראה ידיעה נפרדת), נערכו הלילה (בין שישי לשבת) שני משחקים נוספים. אחד מהם היה צמוד מאוד, כמעט כמו זה של הלייקרס. ניו יורק נזקקה להארכה כדי לגבור על אטלנטה המצוינת ובכך שיפרה מעט את מאזנה העגום, כשכותרת המשחק הייתה שובו של נייט רובינסון. אורלנדו התעללה במינסוטה, שנתנה מעט קרב אבל נוצחה 106:94.

אטלנטה (11:21) - ניו יורק (20:13) 112:108 (בהארכה)

מה שאולי יזכרו יותר מהמשחק הזה, שהסתיים בצורה צמודה, הוא חוסר ההיענות של נייט רובינסון מהניקס כאשר מייק ד'אנטוני הזעיק אותו מהספסל במהלך הרבע הראשון. משום מה לקח לו הרבה זמן להגיע למגרש, רובינסון טען שהוא לא הבין את מאמנו, שדאג לייבש אותו תקופה ארוכה על הספסל. חברו לקבוצה סימן לו לקום ורובינסון לבסוף עשה את זה וסיים ישיבה ממושכת של 14 משחקים רצופים בחוץ. מהר מאוד הוא גם נתן את התפוקה שלו, 41 נקודות, שעשתה את ההבדל מבחינת הניקס.

רובינסון קלע 11 נקודות במהלך הארכה, וסידר למאמנו ניצחון שני באטלנטה העונה. מלבד רובינסון, ווילסון צ'נדלר קלע 24 נקודות. באטלנטה היה זה ג'ו ג'ונסון, שסיים עם 28, כשקבוצתו ספגה בפעם הראשונה העונה שלושה הפסדים רצופים. ג'ו סמית' קלע 24 נקודות והוריד עשרה ריבאונדים ואל הורפורד הוסיף 22 נקודות ו-19 ריבאונדים.

אחרי שהמחצית הסתיימה ביתרון 54:55 לניקס, ניו יורק קלעה בסך הכל 12 נקודות ברבע השלישי ואיפשרה לאטלנטה לצבור ביטחון לקראת הסיום, כשירדה ביתרון 67:80 בסוף הרבע השלישי. אלא שההמשך היה שייך לניו יורק שהצליחה לחזור ברבע האחרון ורובינסון עם שתי נקודות מצוינות 11 שניות לסיום קבע 99:99. בהארכה המומנטום של הניקס נמשך ושלשה של ג'ונסון לאטלנטה בשנייה האחרונה לא שינתה דבר.

מינסוטה (27:7) - אורלנדו (8:24) 106:94

אף אחד לא ממש ציפה ממינסוטה, שהגיעה למשחק נגד אורלנדו עם שבעה ניצחונות בלבד, לעשות יותר ממה שהיא עשתה. מאמנה של אורלנדו, סטן ואן גנדי, השתמש במאט בארנס בחמישייה בתקווה שהוא יביא אנרגיה. והוא הביא גם הביא. אורלנדו מעט שכחה מההפסד לבוסטון רק לפני כמה ימים והשלימה ניצחון שני אחרי שגם את מילווקי היא דרסה.

בארנס סיים עם דאבל דאבל שכלל 17 נקודות ו-11 ריבאונדים. הרבע הראשון הסתיים דווקא עם יתרון של מינסוטה 24:26, אבל זה היה כמעט האקורד האחרון שלה במשחק, כשאורלנדו נטלה את ההובלה ברבע השני וסיימה את המחצית ב-45:51. המומנטום נמשך ולמרות שמינסוטה הייתה מעט טובה יותר ברבע השלישי, הרבע האחרון עשה את העבודה מבחינת אורלנדו גם בזכות רשארד לואיס, שסיים משחק מצוין עם 21 נקודות ב-27 דקות, ג'אמיר נלסון הסתפק ב-16. במינסוטה ג'וני פלין קלע 23 נקודות וקווין לאב הוסיף 17 שלא הספיקו.

sheen-shitof

עם הנחה בלעדית

החברה הישראלית שהמציאה את מסירי השיער עושה זאת שוב

בשיתוף Epilady

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully