וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"מוכנים להתחרות מולם שוב"

עמרי כספי, שרשם שיא קריירה (23 נקודות ב-40 דקות) נגד הלייקרס, אבל ראה את בריאנט משחיל שלשה בשנייה האחרונה (109:108), חושב כבר על נקמה. ג'קסון: "אפשר לדבר על קובי ומייקל ג'ורדן באותה נשימה"

רק לפני כמה ימים פגשה סקרמנטו את לוס אנג'לס לייקרס, והפסידה לה רק בהארכה אחרי משחק שהיה ברובו צמוד. הלילה (בין שישי לשבת) הקינגס הובילו שלושה רבעים וחצי, אבל מסתבר שגם זה לא מספיק, כאשר ללייקרס יש את האס שיודע להכריע את המשחקים ברגע האחרון. קובי בריאנט, שלא נתן משחק גדול ברוב שלבי המשחק, שלף שלשה דגולה בשנייה האחרונה וניצח 108:109 מול הקהל הביתי שלו.

לעמרי כספי היה משחק מצוין. כהרגלו במשחקים האחרונים, גם הלילה הוא היה דומיננטי מאוד בשורות הקינגס (40 דקות), וסיים את המשחק עם שיא קריירה שכלל 23 נקודות (5 מ-9 משתיים, 3 מ-4 משלוש, 4 מ-4 מהקו), שישה ריבאונדים, שלושה אסיסטים, חטיפה אחת ושני איבודי כדור. בין השאר נפסקה לחובתו עבירה טכנית באמצע הרבע השני אחרי שנזף בשופט שלא שרק לעבירה.

סקרמנטו הייתה יכולה להבטיח את הניצחון, כשהוליכה 106:108 ויודוקה הלך לשתי זריקות לקו ארבע שניות לסיום, אך האחרון החטיא את השתיים, ובהתקפה האחרונה של הלייקרס איכשהו קובי נותר חופשי מעבר לקשת, והשחיל שלשה ענקית ממש עם הבאזר כדי להותיר את הקינגס שבורי לב.

בסיום המשחק לכוכב המשחק היו לא מעט תובנות והסברים למה שקרה שם. "כל העניין היה מבחינתי להגיע לנקודה הזו עם מספיק זמן כדי לקלוע", הסביר בריאנט. "זה היה נראה כאילו הם שומרים בצבע ומחוץ לשלוש השטח היה פתוח. פיל תכנן זריקה משלוש. הוא רצה שאני אגיע למצב שאני מביט על הסל ואקלע. הוא פשוט רצה כבר להסתלק מפה".

לג'קסון הייתה ראייה קצת אחרת לגבי מצב העניינים, והוא אמר, חצי נדהם: "השחקנים האלה, אני לא יודע איך הם מביאים את עצמם למצבים האלה, אבל הם עושים עבודה מדהימה ולוקחים זריקות ומסמנים אותן בפנים, זריקות אדירות. אפשר לדבר על קובי ומייקל ג'ורדן באותה נשימה".

בצד המפסיד היה קשה להסתיר את האכזבה. "אני כל כך גאה בקבוצה שלי, אבל באותה נשימה זה מאכזב", אמר פול ווספאל, מאמן הקינגס, בסיום. "שיחקנו מספיק טוב כדי לנצח את הבחורים האלה פעמיים, אבל היה להם כישרון בסיומי המשחקים. היה לנו כל מה שהיינו צריכים, הופעה חכמה מצד כל מי ששיחק ולא יכולנו לסגור את זה. זה מה שהופך את הלייקרס לכל כך טובים. קובי הוא שחקן לא יאומן, אין לגבי זה שום ספק".

כספי התייחס לדברים החיוביים שניתן לקחת מהמשחק, ואמר: "שיחקנו טוב. ספנסר הראה לי שוב שהוא יכול להיות אחד הסנטרים הטובים ביותר בליגה. הכימיה הקבוצתית הייתה טובה, הכל ייפתר בסוף. אנחנו הולכים לפגוש אותם שוב. אנחנו מוכנים להתחרות מולם שוב. יש להם קבוצה מדהימה".

מהלך המשחק

המשחק נפתח בשליטה של סקרמנטו, כשהישראלי, שפתח בחמישייה, קלע את הנקודות הראשונות שלו אחרי שלוש דקות. בהמשך הגיעה גם שלשה, שנתנה הרבה ביטחון לסקרמנטו, ששמרה על היתרון עד סיום הרבע. הקינוח היה בדאנק נהדר, שסיים רבע מצוין של הישראלי (11 נקודות) ויתרון 23:28. הלייקרס המשיכו להיראות רע ברבע השני, כשקובי בריאנט ופאו גאסול לא הורגשו כמעט, בעוד ההתקפה של הקינגס נהנתה מנקודות רבות של ספנסר הוז ובנו אודריך, שהורידו את סקרמנטו להפסקה ביתרון כמעט לא ייאמן 49:64, אחרי שכבר הוליכו ב-20 נקודות הפרש.

הלייקרס עלו חדים לרבע השלישי והחלו במלאכת הקיזוז. בריאנט לא בחל באמצעים וקלע 16 נקודות ברבע השלישי אחרי שעד אותו שלב הוא הסתפק במחצית הראשונה ב-12 בלבד. כספי פתח את הרבע עם ארבע נקודות מהקו וסיים את הרבע עם שלשה, שהורידה את קבוצתו ב-79:68 בסיום עוד 12 דקות. אבל זה היה עניין של זמן עד שיגיע השוויון, כשכמעט באמצע הרבע שתי נקודות של בריאנט כפו 93:93 ומשחק חדש.

בדקות האלה כספי כמעט ולא הורגש, נכנס ויצא, אבל הוכנס ל-1:14 דקה האחרונה כדי לנסות לשנות את המומנטום. הישראלי לא התבלבל, הפגיז שלשה כמעט מהפינה והעלה את סקרמנטו דקה לסיום ליתרון שתי נקודות. מיד לאחר מכן הגיעו שתי נקודות מהקו של שאנון בראון, שהחזיר ל-106:106, אבל אודריך קלע עוד שתיים לאורחים. אימה יודוקה הלך לקו ארבע שניות לסיום, אבל החטיא את שתי הזריקות שלו ונתן אפשרות ללייקרס בהתקפה האחרונה. ווינר שוט אדיר של בריאנט עם הבאזר עשה את העבודה של הלייקרס, שניצחו 108:109.

בריאנט סיים את המשחק עם 39 נקודות (5 מ-7 משלוש), כשלמאר אודום הוסיף 20, פאו גאסול קלע 17 ואנדרו ביינום 16. אצל הקינגס, כספי סיים כקלעי השני אחרי ספנסר הוז, שסיים עם 30 נקודות ו-11 ריבאונדים. בנו אודריך קלע 19 ואימה יודוקה 13.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully