וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ואן ניסטלרוי עשוי לעזוב כבר בחלון ההעברות

ריאל מדריד לא תאריך את חוזהו של החלוץ, שהורשה לנהל מו"מ עם קבוצות ואולי יעבור לליברפול. פרננדו גאגו לא ישוחרר

חלוצה של ריאל מדריד, רוד ואן ניסטלרוי, קיבל אישור מהמועדון לנהל משא ומתן עם כל קבוצה, וההולנדי כבר החל לתכנן את עתידו. לשחקן חוזה במועדון מהבירה הספרדית עד סוף העונה הנוכחית (2009/10), כאשר בקבוצה לא מתכוונים להאריך לו את החוזה מעבר לתאריך זה.

אמנם מנואל פלגריני התבטא לאחרונה ואמר כי ריאל לא תשחרר אף שחקן בחלון ההעברות הנוכחי, אולם במועדון מקווים שוואן ניסטלרוי ימצא קבוצה שתחפוץ בשירותיו כבר עכשיו, זאת כדי שריאל תוכל לקבל עליו כסף, כי בקיץ הוא יהיה שחקן חופשי.

מי שמעוניינת כרגע בשחקן היא ליברפול, ובאנגליה התפרסם כי האדומים רוצים להתחיל במהרה במגעים עם 'ואן גול'. התכנית של רפא בניטז היא להשאיל את השחקן כבר עכשיו, כדי שיעזור לפרננדו טורס בהתקפה, ואז, לפי התצוגות שלו, יחליטו במועדון מאנפילד אם להמשיך את ההתקשרות עימו ולהחתימו לעונה הבאה.

ואן ניסטלרוי הגיע למדריד בתחילת עונת 2006/7 ועזר לריאל לזכות בשתי אליפויות רצופות. בעונה הראשונה, תחת פאביו קאפלו, הפגיז החלוץ 33 שערים. מאז הלך ודעך, כשאשתקד והעונה ממעט הכוכב לשחק עקב פציעות חוזורת ונשנות. האם הוא ישוב לאנגליה, לאחר שבילה במנצ'סטר יונייטד חמש שנים?

גאגו לא ישוחרר, גאראי מבקש שפפה יחלים במהרה

מי ששש לעזוב את ריאל בחלון ההעברות הוא פרננדו גאגו, אלא שדלתות המועדון סגורות בפני הקשר הארגנטינאי. גאגו מאוד לא מרוצה ממעמדו בקבוצה של פלגריני וכמות הדקות המועטה שהוא מקבל, אלא שהסוכן שלו התבשר כבר על ידי המועדון הספרדי שהוא לא ישוחרר, זאת לאור היעדרותו של מאמדו דיארה, שהמריא לאחרונה לאליפות אפריקה.

עם זאת, הפרגון בריאל ממשיך כל העת, כאשר לבלם הארגנטינאי של הקבוצה, אזקייל גאראי, הייתה בקשה מיוחדת לקראת השנה הקרובה. "הדבר הראשון שאני מבקש השנה זו בריאות ואושר למשפחתי, וכן החלמה מהירה עבור פפה", ריגש גאראי. כזכור, פפה נפצע בברכו במשחק נגד ולנסיה והושבת עד סיום העונה, כאשר קיים גם חשש גדול שהוא עלול להחמיץ גם את המונדיאל בדרום אפריקה ביוני השנה.

בשורות משמחות נוספות שיצאו מריאל הן שהכוכב קאקה החלים מהפציעה ושב להתאמן בימים האחרונים. כמוהו גם הקשר ההולנדי רפאל ואן דר וארט, שחזר לאימונים מלאים.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully