וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

שון דניאל חתם בהפועל חולון

1.1.2010 / 18:25

דורסמן החל לעבוד כשהחתים את פורוורד ר"ג, שעזב את חולון בגיל נערים למכבי ת"א. הקבוצה תנסה להתחזק בגארד ופורוורד

אחרי היום המפרך שעבר אמש (חמישי) על הפועל חולון, שהחל עם פיטוריו של המאמן עמיר עוזי והמשיך עם מינויו של מיקי דורסמן למאמן, ממשיכה הקבוצה לעבוד במרץ, כאשר היא החתימה היום (שישי) את הפורוורד שון דניאל, ששיחק עד גיל נערים במועדון.

חולון פנתה לדניאל במהלך היום, והשחקן, שגם אביו, מוטי, וסבו, מוסא, היו מסמלי המועדון, ביקש רשות מעירוני רמת גן וחתם עד לסיום העונה בשורות חולון. בעבר הספיק דניאל (20) להתעמת מספר פעמים עם הקהל החולוני, שלא בדיוק העריך את העובדה שהוא העדיף את קבוצת הנוער של מכבי תל אביב על פני זאת של חולון.

בחולון לא מסתפקים בחיזוק של דניאל, וינסו עד משחק הגביע בשבוע הבא מול עירוני אשקלון לחזק את הקבוצה בעוד גארד ופורוורד. אחד השמות שעלו בהקשר הקבוצה הוא של הרכז גוני יזרעאלי, שהיה בסגל הקבוצה שזכתה באליפות בעונת 2007/8, אך בגלבוע/גליל הבהירו לחולון כי לא ישחררו את יזרעאלי ללא פיצוי, ואופציה זאת נראית כאילו ירדה לעת עתה מהשולחן.

בקבוצה הבהירו כי גם לאחר הצטרפותו של דורסמן אין כוונה לחזק את הסגל בשמות מפוצצים בשל התקציב הדל, כך שאין כוונה לצרף אף אחד מהשחקנים הזרים שעיטרו את הסגל בעונת האליפות.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully