וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בני סכנין - מכבי תל אביב: אבידור במקום מאיוקה

הזמבי טס לאליפות אפריקה, אבידור יחליפו בחוד נגד הקבוצה של בלבול (ש', 19:20, ספורט1). אבו סלאח חזר בו מהתפטרותו

שבוע אחרי האירועים הסוערים שהביאו לסגירת אצטדיון דוחא, בני סכנין תארח את מכבי תל אביב (שבת, 19:20, ספורט1) באצטדיון רמת גן. בסכנין בעיקר רוצים לשכוח את השבוע המטורף שעבר על הקבוצה מאז ההתפרעויות בסיום המשחק מול אחי נצרת, ולזכות בניצחון ראשון מאז המחזור העשירי.

במועדון מקווים כי הסיבוב השני של הליגה יביא לשינוי בקבוצה. השינוי החל כבר בתוך הקבוצה, כאשר בישיבה שנערכה ביום שישי בערב הכריז היו"ר המתפטר חסן אבו סלאח על חזרתו לתפקיד. באותה ישיבה נבחר חבר ההנהלה, חמודי אסדי, לנשיא העמותה, אליו הואצלו סמכויות. כמו כן, בישיבה סוכם כי היו"ר והנשיא יעבדו יחד לקידום המועדון.

גם אימון היה בסכנין היום. מרקו בלבול, שיפגוש את הקבוצה בה שימש כעוזר מאמן בשנה וחצי האחרונות, חרג ממנהגו ובמקום לערוך אסיפת קבוצה, לקח מספר שחקנים לשיחות אישיות, שם ביקש מהם להוכיח מנהיגות יותר ולהילחם בשביל הקבוצה שלא נמצאת ביכולת טובה.

"אני מקווה שנציג מחר יכולת יותר טובה ונדע לנצח את המשחק", אמר לאחר האימון, טל חן. "זה נכון שמול הרבה קבוצות הצגנו יכולת טובה, אבל לא ידענו לצאת עם הנקודות. מכבי תל אביב היא קבוצה מצוינת ומהירה מאוד ואנחנו חייבים להיות במיטבנו בשביל להוציא תוצאה טובה. ברור שאם המשחק היה בדוחא, היתה לזה השפעה לטובתנו, אבל אנחנו משתדלים שלא להתעסק עם זה ולהתרכז עכשיו רק במשחק. כדורגל זה משחק של הרבה מומנטום ואני מאמין ומקווה שנצליח להיכנס למומנטום של ניצחונות שיביא את הקבוצה לדרך חדשה".

הרכב סכנין אמור להשתנות לקראת המשחק מחר. חיים בנון, שהחליף את חן במשחק האחרון בעמדת הבלם, ישוב לקישור במקומו של חאמד גנאים. ג'קו ערפאת יחזור להרכב על חשבונו של אחמד קאסום המוצהב ואילו בלבול עדיין מתלבט בין באסם גנאים לקאדו במרכז המגרש.

הרכב משוער: מאיר כהן, עלא אבו סלאח, יא יא פטי, טל חן, מהראן אבו ריא, עבאס סואן, חיים בנון, חלאד חלאיילה, באסם גנאים (קאדו), ג'קו ערפאת, סקוט סילי.

נמני לא מאמין בשינויים

מכבי תל אביב קיימה הבוקר (שישי) אימון מסכם לקראת המשחק. הצהובים מגיעים למשחק במומנטום מצוין, אחרי שני נצחונות רצופים - 0:5 על אשדוד בגביע הטוטו ו-3:4 גדול על בית"ר ירושלים במחזור הליגה הקודם. בקבוצה ירצו לנצל את העברת המשחק לרמת גן בכדי ליצור רצף נצחונות בליגה ולהתחיל ברגל ימין את הסיבוב השני.

המנג'ר אבי נמני יערוך שינוי אחד בהרכב, כאשר יובל אבידור צפוי לפתוח בחוד ההתקפה על חשבון עמנואל מאיוקה, שהמריא למחנה האימון של נבחרת זמביה לקראת אליפות אפריקה שתיפתח בקרוב. מלבד השינוי הבודד, המנג'ר מתכוון לתת קרדיט לאותו הרכב שניצח את בית"ר ירושלים, כאשר יובל שפונגין יפתח שוב בעמדת המגן הימני וניסו קפילוטו יתופקד כרגיל בתקופה האחרונה כבלם לצידו של רונלד ראלדס.

איגור טומאסיץ' ושרן ייני ימשיכו לשחק יחד בקישור האחורי, כאשר צמד הכובשים מהשבת שעברה, תמיר כחלון ויוסי שבחון, ישלימו יחד עם איביצ'ה אילייב את חוליית הקישור. החלוץ איליה יברויאן, שנפצע אמש ברגלו ונטש את האימון, ערך היום אימון מלא אולם הוא צפוי לפתוח על הספסל.

באסיפת הוידאו שנערכה לקראת המשחק, צפו השחקנים בקטעים ערוכים מפעולות חיובית של הקבוצה בהתקפה, ובנוסף קיבלו דגשים לגבי המשחק האגרסיבי של סכנין במרכז המגרש. בצוות המקצועי ביקשו מהשחקנים להפגין הרבה נחישות ואגרסיביות, ולהיות ראשונים לכל כדור בכל מאבק. בשל המחיר הנמוך יחסית של מחירי הכרטיסים (56 שקלים), מצפים במכבי תל אביב לקהל רב שיבוא לתמוך בקבוצה. הצפי, נכון לעכשיו, הוא שכ-4,000 אוהדים צהובים לפחות יגיעו לאצטדיון.

בתוך כך, הגישה הנהלת הקבוצה בקשה להתאחדות להעביר את משחקה הביתי של קבוצת הנוער (שמשחקת גם היא נגד בני סכנין) לאצטדיון רמת גן, כשהיא מסכימה למעשה לוותר על אירוח במגרש הביתי בקרית שלום. ההתאחדות השיבה בשלילה בטענה של פגיעה בעקרון הספורטיביות שתיווצר כתוצאה מההעברה.

אביב בושינסקי, יושב ראש המועדון, אמר לוואלה! ספורט: "אנחנו מאוד מאוכזבים מההחלטה, זו היתה הזדמנות טובה לעודד את הנוער משתי הקבוצות ולחשוף אותו בפני קהל רב יותר. רצינו לתת כבוד לענף ולתת כבוד גם לילדים. ויתרנו על הדשא הסינטטי בקרית שלום והסכמנו לשחק מחוץ לבית שלנו כדי לעודד את הנוער. חבל מאוד שנענו בשלילה". מההתאחדות נמסר בתגובה: "אנשי מכבי תל אביב קיבלו תשובה מנומקת על פי התקנון. אם מכבי מעוניינת לעבוד עם ההתאחדות דרך התקשורת, כמו שהיא נוהגת לעשות בכל פעם שהיא מקבלת תשובה שלא מוצאת חן בעיניה, היא יכולה להעביר לתקשורת גם את הסיבה שנמסרה לה".

הרכב משוער: לירן שטראובר, יובל שפונגין, ניסו קפילוטו, רונלד ראלדס, רוני גפני, שרן ייני, איגור טומאסיץ', יוסי שבחון, תמיר כחלון, איביצ'ה אילייב, יובל אבידור.

עדכון ראשון: 1/1 15:00

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully