וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הפועל ר"ג - מכבי פ"ת: בוער בתחתית

העולה החדשה תארח את האורחים שנמצאים מתחת לקו האדום. גנון חוזר להרכב. נעים: "משחקים נגד קבוצה מהליגה שלנו"

שוער מכבי פתח תקוה, אוהד כהן, לא הגיע לאימון הקבוצה אתמול (שישי), זאת בעקבות השיחה שלו אתמול עם היו"ר שינו זוארץ, בסיומה הוחלט שהוא רשאי לנהל משא ומתן עם קבוצות אחרות. האופציה המועדפת על כהן היא הפועל חיפה, ובשלב זה השוער לא יגיע לאימונים עד אשר ימצא קבוצה אחרת.

בינתיים, נראה כי המאמן פרדי דוד החליט לדלג על פרשת קובי גנון, שהושעה מהסגל בשבוע שעבר בטענה שהוא פצוע. כזכור, בשבוע שעבר הוחלט כי המגן לא ייכלל בסגל הקבוצה בעקבות עימות עם דוד. בקבוצה התייחסו לעובדה שגנון יחזור להרכב הקבוצה ביום ראשון מול הפועל רמת גן ואמרו: "מדובר בשחקן משמעותי, בניגוד לפרסומים אין כוונה לשחררו".

גנון יעלה כמגן שמאלי, כאשר המאמן מתכוון לחזק את ההגנה, כשיפתח עם שלושה בלמים - אבי יחיאל, ניצן דאמרי ומוראד מגמאדוב, כשאורי אוזן יערוך את הופעת הבכורה שלו בעמדת המגן הימני. בקישור האחורי יפתחו אסי משיח וונצ'ו טריאנוב יחד עם דן רומן, בעוד טומיסלאב בוסיץ' ועומר דמארי יפתחו בחוד ההתקפה.

כפי שפורסם אמש, הבלם/קשר הצרפתי סבסטיאן סנסוני אמור לעבור את הבדיקות הרפואיות ביום ראשון ולאחר מכן לחתום על חוזה במועדון. השחקן יצפה באותו יום במשחק הקבוצה.

הקבוצה קיימה היום את האימון המסכם שלה למשחק, שגם בו לא נכח אוהד כהן, שכזכור עד שלא ימצא קבוצה אחרת לא יגיע לאימונים. פרדי דוד תרגל הרכב זהה לזה שתירגל אתמול, ויעלה עם שלושה בלמים למשחק.

הרכב משוער: דרגוסלאב יבריץ'; אורי אוזן, מורד מגמאדוב, אבי יחיאל, ניצן דמארי, קובי גנון; דן רומן, אסי משיח, ונצ'ו טריאנוב, עומר דמארי; טומיסלאב בוסיץ'.

"חשוב לפתוח את הסיבוב השני ברגל ימין"

הפועל רמת גן סיימה הערב (שבת) את הכנותיה לקראת המשחק בו תארח מחר הקבוצה את מכבי פתח תקווה בוינטר. הרמת גנים מגיעים להתמודדות אחרי שני הפסדים רצופים לבית"ר ירושלים והפועל תל אביב בשבועיים האחרונים וינסו לחזור למסלול הניצחונות נגד קבוצה אותה מגדיר המאמן יובל נעים "מהליגה שלנו".

הקשר עומר בוקסנבוים שהגיע השבוע ממכבי פתח תקווה לא יהיה בסגל בשל הסכם ג'נטלמני בין המועדונים בו הוחלט שלא ייטול חלק במשחק הזה. גם שי חדד המוצהב ומור גולן שסובל ממתיחה ברצועת הברך לא יהיו בסגל של רמת גן למשחק מחר. המאמן נעים מתכנן מספר שינויים בהרכב הקבוצה כאשר הבולט שבהם הוא החזרתו של השוער רפי כהן אל בין הקורות.

כהן סופסל בארבעת המשחקים האחרונים בשל מחלוקות עם גורמים בהנהלת המועדון כאשר איתי ארקין הצעיר קיבל את חולצת ההרכב במקומו. לאחרונה הוסרו כל המחלוקות בין כהן וראשי המועדון ומחר הוא כאמור חוזר להרכב. שני שינויים נוספים בחוליית ההגנה הם חזרתם של גולן חרמון שהחלים מפציעה לעמדת הבלם, ובני חדד שסיים לרצות עונש הרחקה בגין צבירת כרטיסים צהובים ויפתח במקומו של תמיר בן עמי בעמדת המגן השמאלי. ויליאם סוארז ששיחק כבלם בתבוסה להפועל תל אביב בשבוע שעבר, יחזור לעמדתו המקורית בקישור האחורי ויפתח לצידם של תומר תייר והרוויה קובצ'ביץ'. בחלק הקדמי צפוי ג'ורג' דאטורו לשוב להרכב וייפתח יחד עם סרג' איילי בחוד ההתקפה.

"חשוב לנו לפתוח ברגל ימין את הסיבוב השני", אמר הערב יובל נעים לוואלה! ספורט. "אנחנו משחקים נגד קבוצה מהליגה שלנו ונעשה כל מאמץ בכדי לנצח. בסך הכל אני חושב שכל הקבוצות בחלק התחתון של הטבלה הן ברמה שווה ואני חושב שבמשחק נתון כל קבוצה שתשקיע יותר מהקבוצה השנייה היא גם זו שתנצח. אני מקווה שהשחקנים שלי יבינו מחר באיזה משחק מדובר ויתנו הכל ואני מקווה שזה יספיק לנצחון", אמר המאמן. נעים יודע שנצחון מחר יוכל לתת לקבוצה טווח בטחון מהתחתית והוסיף: "אני חושב שהמשחקים האלה יותר חשובים מאשר אלו שאתה לוקח נקודות נגד הגדולות ואני מקווה שנעשה את זה."

הרכב משוער: רפי כהן, קובי מוסא, גולן חרמון, אסי דומב, בני חדד, וויליאם סוארז, הרוויה קובצ'ביץ', תומר תייר, קובי חסן, סרג' איילי, ג'ורג' דאטורו

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully