וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ברצלונה נתקעה ב-2009

הקבוצה הטובה בעולם אשתקד שכחה להתעורר מהפגרה ונפרדה ב-1:1 בלבד מויאריאל. ולנסיה ניצחה את אספניול 0:1

פגרת חג המולד והשנה החדשה הסתיימה, והליגה הספרדית חזרה לפעילות הערב (שבת) עם שלושה משחקים מעוררי תיאבון במחזור ה-16. אלופת העולם הטרייה לקבוצות, ברצלונה, חזרה למירוץ אחר הכתר עם משחק נוח על הנייר בבית נגד ויאריאל, אבל עדיין לא התעוררה מנמנום החורף ונפרדה מהצוללת הצהובה ב-1:1 בלבד.

עוד לפני כן, המשחק שפתח את המחזור ה-16 היה בין ולנסיה לאספניול, שספיקו 90 דקות לא גדולות עם דרמה נהדרת בסיום בו קבע ניקולה זיגיץ' 0:1 לולנסיה. בזכות הניצחון עלו הלוס צ'ה למקום השלישי בטבלה והם שמרו עליו גם אחרי המשחק של סביליה, זאת לאחר שהאחרונה נכנעה 2:1 לאתלטיקו מדריד.

ולנסיה - אספניול 0:1

העטלפים משחקים העונה טוב יותר דווקא מחוץ למסטאיה? עובדה. ולנסיה השיגה רק שני ניצחונות מתחילת העונה, ורק במזל אספה את השלישי מול אספניול, אחת מקבוצות החוץ הגרועות בליגה שניצחה רק פעם אחת בשבעת המשחקים האחרונים. ולנסיה קיוותה להתקרב מעט לברצלונה בעזרת ניצחון על יריבתה העירונית, אבל האורחים רצו לתפוס מרחק מהתחתית וכמעט השיגו נקודה חשובה.

בן סהר, שנפצע ביום רביעי, נשאר בסופו של דבר מחוץ לסגל של מאוריסיו פוצ'טינו, שבחר לפתוח בהתקפה עם לואיס גרסיה וחוסה קאייחון. ולנסיה הייתה טובה יותר, אבל דויד וייה נעצר פעם אחר פעם אצל קרלוס קאמני, השוער הקמרוני שצפוי להצטרף השבוע לנבחרתו בהכנות לאליפות אפריקה. במחצית השנייה גם אבר באנגה הצטרף לוייה ברשימת המתוסכלים שהלכה וגדלה, עד שבא המחליף ניקולה זיגיץ' ונגח לרשת בתוך תוספת הזמן.

ברצלונה - ויאריאל 1:1

גם ללא ליונל מסי, סיידו קייטה ויאיא טורה הייתה צריכה הקבוצה הנחשבת לטובה לנצח את ויאריאל הכל כך חיוורת העונה. אבל הצוללת הצהובה הגיעה לקמפ נואו ללא חשש ולמרות פיגור מוקדם, הצליחה לחזור הביתה עם נקודה מוצדקת.

ברצלונה הציגה לאוהדיה את גביע העולם לקבוצות לפני שריקת הפתיחה ולאחר מכן ניגשה לעבודה. כבר בדקה השביעית הרעיד תיירי הנרי את המשקוף של דייגו לופז בבעיטה מהאוויר, הכדור נחת ברגליים של פדרו וזה קבע בקלות 0:1 בבעיטה שטוחה.

למרות שבאותו שלב אולי נראה היה שהבלאוגרנה יפליגו לניצחון, ויאריאל שיחקה טוב יותר, התקרבה לשער של ויקטור ואלדז מהתקפה להתקפה ובדקה ה-50 הגבהה של קאני חתכה את ההגנה החולמנית של בארסה ודויד פוסטר בעט פנימה ברגל שמאל וקבע 1:1.

כאן ברצלונה התעוררה. פפ גווארדיולה הכניס את אינייסטה במקום ג'ונתן שפתח, זלאטן ותיירי הנרי שחפו קדימה והמקומיים התחילו להחזיק בכדור ולנהל התקפות, אלא שהאורחים היו מוכנים, התגוננו בחכמה ב-35 המטרים הקרובים לשערם תוך יציאה למתפרצות והחזיקו מעמד עם ה-1:1 המחמיא.

אתלטיקו מדריד - סביליה 1:2

סביליה הבקיעה פעמיים, אבל אחד מהשערים היה עצמי והאנדלוסים איבדו את המקום השלישי ולא הצליחו לצמק את הפער מברצלונה הראשונה, אחרי שזו סיימה בתיקו בלבד. אתלטיקו לעומת זאת, רשמה ניצחון חשוב ושם שוב יקוו לפתוח דף חדש בעונה קשה.

רנאטו הברזילאי דווקא העלה את האורחת ליתרון בדקה ה-44 בנגיחה אחרי כדור קרן שהוגבה על ידי דייגו פרוטי, אבל המחצית השנייה הייתה כולה של אתלטיקו, שהשוותה בזכות שער עצמי של איביצ'ה דרגוטינוביץ' בדקה ה-48.

אלדו דושר ראה צהוב שני בדקה ה-72, במה שסתם את הגולל על התקוות של סביליה להחזיר לעצמה את היתרון ולנצח. אתלטיקו מנגד, החלה לתקוף בחמת זעם את השער האנדלוסי והשיגה את מבוקשה בדקה ה-90, כשאנטוניו לופז השלים מהפך וקבע 1:2 כדי להעניק לקולצ'יונרוס נקודות יקרות במאבקי התחתית שלהם.

* בערב יום שישי התבשר מגנה של סביליה סרחיו סאנצ'ז בבשורה מרה, כאשר בבדיקה שנערכה בליבו התגלה מום שמחייב אותו להפסיק לאלתר כל פעילות פיזית עד הודעה חדשה. השחקן בן ה-23, ששיחק בעבר באספניול, שב לברצלונה לשהות עם משפחתו ולעבור סדרת בדיקות נוספת.

sheen-shitof

תוצאות מהיום ה-1

הפיתוח המהפכני לטיפולי אנטי אייג'ינג בבית - כעת במבצע מיוחד

בשיתוף נומייר פלוס

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully