וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"אני יודע שקווין מרטין מתקרב לחזור למגרשים"

מאמן סקרמנטו, פול ווסטפאל, מבסוט שבדיקת ה-CT של כוכבו הראתה שיפור. דיווח: ארינאס איים על קריטנטון עם כלי נשק

בזמן שסקרמנטו עושה חיל ומסתמנת כאחת הקבוצות המפתיעות והמרעננות ב-NBA, מי שאמור היה להוביל אותה העונה ממשיך לשבת מחוץ לפרקט, מנסה להתאושש מהשבר בפרק היד. מדובר, כמובן, בקווין מרטין, שנפצע ב-4 בנובמבר במשחק הקבוצה מול אטלנטה, ולא שיחק או התאמן מאז. אמש (חמישי) התברר כי בדיקת ה-CT האחרונה של השוטינג גארד הראתה שיפור בעצם, אם כי תאריך החזרה של מרטין למגרשים עדיין לוט בערפל.

"אמרו לי שאני יכול להתחיל לעסוק בכדורסל. אני עדיין לא רוצה לשים תאריך על החזרה שלי", אמר מרטין לסקרמנטו בי. הבדיקה הבאה שלו תהיה ב-12 בינואר, ובינתיים הוא ממשיך להיות חלק בלתי נפרד מהקבוצה בכל הנוגע לדברים שמחוץ לפרקט. "הוא נהדר. הוא חלק מהקבוצות שלנו בכל צורה מלבד לשחק", החמיא פול ווסטפאל לכוכבו. "אני יודע שהוא מתקרב לחזור, ונהיה שמחים כשהוא יהיה מוכן. עבורי, 10 ימים או שבועיים זה כמו נצח", הוסיף המאמן.

בינתיים, הצרות האחרות של הקינגס מגיעות מכיוונו של כוכב הקבוצה השני, טייריק אוואנס, שהחמיץ את שני משחקיה האחרונים של הקבוצה עקב פציעה בקרסול, ושלא צפוי לשחק גם הלילה, מול הלייקרס (05:30, ESPN). "הוא מתקדם כל הזמן ומעריכים אותו על בסיס יומי. הפציעה שלו לא תהפוך להיעדרות של 10 ימים או שבועיים", הבהיר הג'נרל מנג'ר של הקינגס, ג'ף פיטרי. "הוא עדיין צעיר, וסביר להניח שירצה לשחק יותר מהר משהוא צריך".

ארינאס שולף

העונה של גילברט ארינאס ממשיכה להסתבך ולקבל מימד קומי/טראגי. לאחר שנמצאו בארוניתו שבחדר ההלבשה כלי נשק לפני כשבוע, הבוקר מתברר כי הליגה ממשיכה לחקור את הרכז של וושינגטון, הפעם עם קשר אפשרי לעימות של ארינאס עם חברו לקבוצה, ג'וואריס קריטנטון.

רשת יאהו מדווחת הבוקר כי צמד הגארדים ניהלו ויכוח סוער במהלך אימון הקבוצה ב-21 בדצמבר, ועולה האפשרות כי ארינאס שלף את אחד מאותם כלי נשק בלתי טעונים על מנת לאיים על "חברו" לקבוצה. הליגה, בצירוף שוטרים ממחוז קולומביה, חוקרים את המקרה, כמו גם את הימצאותם של כלי הנשק בתאו של ארינאס מלכתחילה, ועל פי הדיווחים, אם יימצא אשם ויוחלט כי הפר את חוקי הליגה, ארינאס צפוי להיות מושעה על ידי דייויד סטרן, ככל הנראה בצוותא עם קנס כספי כזה או אחר.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully