וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

גאידמק: "רוצה לדעת מי הבעלים האמיתיים של פורטסמות"

הבעלים לשעבר של פומפי מתוסכל מהבלגאן הכלכלי הגדול סביב נועלת הטבלה, וטוען כי המועדון חייב לו 28 מיליון ליש"ט

סשה גאידמק, הבעלים לשעבר של פורטסמות, טוען שהמועדון חייב לו 28 מיליון ליש"ט. גאידמק דורש שהיו"ר הנוכחי של הקבוצה עלי אל פראג' ישלם לו את החוב, וטען בפני "גארדיאן" הבריטי כי הוא מתוסכל מהבלבול בקבוצה. על פי גאידמק, הוא למעשה בכלל לא בטוח מי הבעלים של הקבוצה, ולכן אינו יודע בדיוק עם מי עליו לדבר על מנת לסגור את סיפור החוב. גאידמק אמר את הדברים לאחר שנודע כי פורטסמות נתבעת ב-10 מיליון ליש"ט על ידי חברת השקעות: "אני מתוסכל בדיוק כמו האוהדים, והייתי רוצה לדעת מי הבעלים האמיתיים של הקבוצה, מה התוכניות שלו לעתיד, והאם הוא מתכוון לשלם לי את החוב".

מתברר כי כשפראג' רכש את פורטסמות, הוא כלל לא פגש את הבעלים הקודמים סולימן אל פאחים, לא ביקר באיצטדיון, ויוצג על ידי יועצו מארק ג'ייקוב. כמו כן, "גארדיאן", מזכיר כי פראג' נוהג להתייעץ עם מספר רב של אנשים, ביניהם "איש הנדל"ן הישראלי רוני מאנה ובן ארצו יוסף יורום". ההערכה היא כי פראג' נהיה מעורב בפורטסמות בגלל התעניינותו בפראטון פארק והערך הנדל"ני שלו.

כמובן שחוסר הסדר בהנהלת הקבוצה משפיע גם על האוהדים המתוסכלים, אך גם על הנהלת הפרמיירליג, כשמלבד לעונש שהטילה על הקבוצה שאוסר עליה לקחת חלק בחלון ההעברות (וזאת בעקבות חובות לשחקנים וקבוצות על עסקאות קודמות) - הנהלת הליגה אף הודיעה כי תבחן מקרוב את דרך ההתנהלות של ראשי פומפי. בינתיים, הודיעה הקבוצה כי משכורות חודש דצמבר ישולמו ב-5 לינואר.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully