וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אלרדייס: "עתיד הנבחרת האנגלית נראה מאוד עגום"

מנג'ר בלקבורן התייחס לכך שלראשונה בתולדות הפרמיירליג, אף שחקן אנגלי לא פתח במשחק של ארסנל ופורטסמות

הניצחון 1:4 של ארסנל אמש (רביעי) בפראטון פארק על פורטסמות לא רק הוכיח שוב עד כמה מוכשרים התותחנים, אלא גם היווה היסטוריה מאוד משמעותית וסמלית בליגה האנגלית כולה, ולא ממש לטובה. בפעם הראשונה בתולדות הפרמיירליג, פתחו אמש 22 זרים מ-15 מדינות שונות בהרכבי שתי הקבוצות, ללא אף שחקן אנגלי לרפואה. בין היתר היו שם שבעה צרפתים, קמרוני, בוסני, איסלנדי ואפילו ישראלי (טל בן חיים) אבל, כאמור, שחקן אנגלי לא זכה לעלות בהרכב. יתרה מכך, שני האנגלים היחידים שכן שותפו אמש בהתמודדות היו קרייג איסטמונד הצעיר בארסנל, שעלה בדקה ה-85, ומייקל בראון בפורטסמות, שהחליף את ריצ'ארד יוז הסקוטי בתוספת הזמן. שני אנגלים נוספים נותרו על ספסלי הקבוצות.

אגב, לפני קצת יותר מעשור, ב-26 בדצמבר 1999, פתחה צ'לסי עם 11 שחקנים זרים במשחק הליגה שלה מול סאות'המפטון, וזו היתה הפעם האחרונה שקבוצת פרמיירליג עשתה כך - עד אתמול. המשחק עורר גל תגובות בקרב מאמני הליגה, והחריף מכולם היה ביג סם אלרדייס, שבאופן מסורתי לא פוחד להגיד את שעל ליבו. "עבור הנבחרת הלאומית העתיד נראה מאוד, מאוד עגום. הפרמיירליג וההתאחדות האנגלית צריכים להתייחס לנושא הזה באופן מיידי".

סטיב ברוס, מנג'ר סנדרלנד, נדרש גם הוא לנושא, רגע לפני משחק קבוצתו מול בארו בגביע. "אנחנו לא מייצרים שחקנים כפי שעשינו בעבר, בלי קשר לסיבה. כולנו היינו שמחים שיהיו לנו קבוצות כל-אנגליות, אבל לצערי אין לנו את האיכויות כדי לעשות כך". רוי קין, שמאמן את איפסוויץ' מליגת המשנה, סיכם: "זו עשויה להיות בעיה עבור פביו קפאלו, אבל אותי זה לא עוצר מלישון בלילה". עם זאת, חשוב לזכור עובדה אחת קטנה, כשלוקחים את דבריו של רוי קין בחשבון: מדובר באדם אירי.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully