וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

סוף הרומן של פאבליוצ'נקו?

שחקן טוטנהאם, שעשוי לעזוב, יצא נגד מאמנו, הארי רדנאפ: "יש לי הרגשה שהוא מלגלג עליי. התעייפתי מלשבת על הספסל"

האם רומן פאבליוצ'נקו, שחקנה של טוטנהאם, בדרך לעזוב את וויט הארט ליין? החלוץ הרוסי עשוי לעשות את הצעד הזה אחרי שטען כי מאמנו, הארי רדנאפ, מלגלג עליו. כזכור, פאבליוצ'נקו הגיע לצפון לונדון בעקבות יורו 2008 שהיה מוצלח מאוד עבורו, אבל ההשקעה של 13.8 מיליון ליש"ט מצד התרנגולים הניבה בסך הכל חמישה שערי ליגה ב-32 משחקים.

ככל הנראה פאבליוצ'נקו יעזוב את הקבוצה במהלך חלון ההעברות הקרוב ולאחר שהוא לא פתח באף משחק ליגה העונה. "אתה לא יכול אפילו לדמיין כמה עייף אני מלשבת על הספסל", הוא אמר לתקשורת הרוסית. "רוצה לשמוע בדיחה בלונדון? זה הולך ככה: 'הארי רדנאפ פתח בהרכב עם רומן פאבליוצ'נקו'. מבחינתי זה היה מצחיק אם זה לא היה כואב. יש לי הרגשה שהמנג'ר שלנו מלגלג עליי".

למרות שקיבל מעט מאוד הזדמנויות בליגה, החלוץ הרוסי ערך את ההופעות הטובות שלו במשחקי הגביע, כאשר כבש פעמיים בשלושה משחקי גביע ושבעה שערים משמונה משחקי גביע הליגה. האכזבה הקשה ביותר של השחקן הייתה כאשר לטענתו קיבל הבטחה מהמנג'ר כי הוא ישחק נגד מנצ'סטר יונייטד בתחילת החודש, אבל בסופו של דבר נשאר על הספסל בהפסד 2:0. "בערב המשחק הוא ביקש ממני להיפגש אותו", נזכר החלוץ. "הוא אמר לי: 'מחר תהיה לך הזדמנות להראות את המיטב שלך לפני 75 אלף צופים. אנחנו צריכים להשתמש בזה'. ובכל זאת הוא השאיר אותי על הספסל 90 דקות".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully