וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אריק שיבק מונה למאמן נבחרת ישראל

31.12.2009 / 15:45

שי שני והוועדה המקצועית הצליחו להעביר את ההחלטה בהנהלת האיגוד. שיבק: "שמח על הבעת האמון. מרגיש גאווה ואחריות גדולה"

ישיבת הנהלת איגוד הכדורסל התכנסה היום (חמישי) בצהריים והחליטה לקבל את המלצת הועדה המקצועית למנות צוות חדש לנבחרת ישראל הבוגרת, ולנבחרות הצעירות צוות חדש-ישן, כשבראש הרשימה נמצא מאמן מונס הבלגית, אריק שיבק, שישמש כמאמן נבחרת ישראל ויחליף בתפקיד את צביקה שרף.

"הנהלת איגוד הכדורסל אישרה את המלצת הוועדה המקצועית בעניין מינויים של מאמני הנבחרות: אריק שיבק לנבחרת הבוגרת, יעקב ג'ינו לנבחרת העתודה ודני פרנקו לנבחרת הנוער", נמסר בהודעת האיגוד. המשך תפקידו של יורם חרוש כמאמן העל של הנבחרות הצעירות לא עלה לדיון. לחרוש יש חוזה עד חודש אוגוסט.

אריק שיבק אמר היום מבלגיה לוואלה! ספורט: "אני מרגיש מאוד גאה, ואני חושב שזו שאיפה של כל מאמן כדורסל - להיות בטופ. מצד אחד זו גאווה גדולה ומצד שני זו אחריות גדולה, להיות מאמן לאומי. אני שמח מאוד על הבעת האמון בי ובנבחרת. אני בטוח, מהשיחות שהיו לי עם אנשים ושחקנים, שכולנו מלאי מוטיבציה להצליח ולהביא את ישראל לאליפות אירופה הבאה". שיבק התייחס להמשך דרכו בקבוצת מונס הבלגית, והוסיף: "אני מסיים את העונה, ויש לי אופציה להמשיך פה עוד עונה. זה לא מפריע לי לאמן את נבחרת ישראל. בקיץ נראה מה יהיה".

על פי ההחלטה, מלבד שיבק, מונה יעקב ג'ינו לנבחרת העתודה, כאשר אורן אהרוני צפוי לשמש כעוזרו, בעוד דני פרנקו ימשיך לאמן את נבחרת הנוער, ורובי בלינקו ימשיך כמאמן נבחרת הקדטים. בימים האחרונים ניסו אנשי האיגוד לרכך את ראשי מרכזי מכבי ואליצור על ידי מינויים של אנשים מטעמם לתפקידים באיגוד.

כבר בימים הקרובים יחלו המאמנים של הנבחרות הצעירות לגבש סגל ראשוני לאימונים במהלך השבוע לקראת אליפויות אירופה. מנגד, שיבק, שחזר לבלגיה לקראת חזרת קבוצתו מונס לפעילות בשבת הקרובה מול לובן, יצטרך לגבש בתקופה הקרובה צוות של שני עוזרים, כשלא ברור עדיין האם גיא גודס, אחד המועמדים הבולטים לתפקיד, יקח את המשרה.

כמו כן אישרה הנהלת האיגוד שינוי ומינוי בעלי תפקידים נוספים, בהם מינויו של דוד פריש ליו"ר הוועדה מקצועית, כשממלאי המקום שלו יהיו שלמה לוצקי ואילן קובלסקי. אלי לופו מונה לגזבר האיגוד. מנחם ווידהורן מונה ליו"ר וועדת הכספים ושאול אייזנברג מונה ליו"ר וועדת שיווק ומיתוג, בעוד מוטי אמסלם נשאר בתפקידו כיו"ר וועדת מנהל והתקשרויות. כמו כן אישרה הנהלת האיגוד את המלצת וועדת נשים שהמליצה על אלי רבי כמאמן העל של נבחרות הנשים.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully