וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

גרנט: "חשבתי שיכולנו לעשות יותר"

מאמן פומפי התאכזב מהתבוסה לארסנל: "אני בטוח שאנחנו מסוגלים להישאר". ונגר: "אנחנו מוכנים למאבק על האליפות"

מי שחשב שאחרי התבוסה 4:1 לארסנל, יש משהו שיוציא את אברהם גרנט משלוותו, טועה. מאמן פורטסמות ממשיך לשדר הרבה ביטחון ואמונה בשחקניו למרות שבינתיים קבוצתו עדיין נמצאת במקום האחרון כשהיא משלימה הפסד שני רצוף אחרי שנוצחה גם נגד ווסטהאם.

אדוארדו, סמיר נאסרי וארון רמזי העלו את התותחנים ליתרון 0:3 משכנע, אבל נאדיר בלחאג' החזיר את פומפי למשחק עם שער מצמק. אלא שאלכסנדר סונג סגר את הסיפור וקירב את ארסנל לצ'לסי ומנצ'סטר יונייטד, כשהיא רחוקה מהן כעת ארבע ושתי נקודות בהתאמה.

"לפני חודש היינו במרחק שבע נקודות מהקו האדום, ועכשיו אנחנו רק ארבע נקודות משם", נתן הישראלי את הפרשנות שלו למצב העניינים כעת. "אני חושב שאנחנו יכולים לעשות את זה ולהישאר בליגה, אני בטוח שאנחנו מסוגלים". על היריבה מולה התמודד, אמר: "ארסנל היא קבוצה טובה שמשחקת כדורגל טוב ונהנית ממומנטום טוב. חשבתי שיכולנו לעשות יותר. היינו מסוכנים בשלב מוקדם והיו לנו כמה מצבים של שניים מול אחד בהתקפות מתפרצות.

"הם לא ייצרו מצבים אבל כבשו גול מזליקי עם כדור ששינה כיוון ומכאן לא עשינו הגנה טוב". למרות הניתוח הזה, גרנט מאמין שלאוהדים מפראטון פארק יש סיבה לאופטימיות. "אני חושב שהאוהדים נמצאים מאחורינו. הם יודעים שאנחנו עושים את המקסימום", הבהיר. "הם טובים לקבוצה ויש לי סימפטיה אליהם. הם היו לפני שהגעתי ולפני שהשחקנים הגיעו לכאן, והם יישארו כאן הרבה אחרי. עכשיו אנחנו צריכים לעשות את המקסימום לאוהדים. אנחנו צריכים לעשות את זה על הדשא".

בצד השני כמובן שהייתה שבעי רצון מהתוצאה, שסידרה לארסנל הזדמנות נוספת להשתמש בארסנל התותחים ולצבור ניצחון רביעי ברציפות. "אנחנו מאמינים ואנחנו מוכנים למאבק על האליפות", שיתף ארסן ונגר, מאמן ארסנל, לגבי הכוונות שלו. "יש לנו את הכישרון ואת הריכוז, כך שניאבק כל הדרך אל התואר. אם לא נאמין בעצמנו, אף אחד אחר לא יעשה את זה, לכן נמשיך כך".

על המשחק עצמו אמר המנג'ר הצרפתי: "זה היה משחק תחרותי והיה לנו מזל עם השער הראשון, אבל נשארנו מחויבים ונראינו כמו קבוצה שמשחקת אחד בשביל השני. אנשים אומרים שאני צריך לקנות חלוצים, אבל אנחנו מבקיעים מכל מקום והרבה שערים שלנו הם שערים קבוצתיים".

לגבי חלון ההעברות עלתה השאלה האם ארסנל תתחזק, ועל כך הדגיש ונגר: "אני לא נגד זה, אבל זה תלוי בפציעות של בנטנר, פברגאס ודנילסון. נראה מה הזמינות שלהם. יש לנו כמה שחקנים צעירים טובים מאוד במועדון שכבר ראינו אותם העונה ויש כאלה שעדיין לא, אבל אנחנו נעשה הערכה בינואר". משחקה הבא של ארסנל יהיה בסיבוב השלישי של הגביע בדרבי נגד ווסטהאם ביום ראשון.

פרגסון מפחיד את היריבות

במנצ'סטר יונייטד עברו עוד ערב חלק, ששמר על פער שתי הנקודות מצ'לסי עם תחילת הסיבוב השני. שחקניו של אלכס פרגוסון התעללו עם 0:5 קטלני על וויגאן, שהשכיח מעט את ההפסד מלפני קצת יותר משבוע לפולהאם, אבל הראש כעת נמצא חזק במאבקי הצמרת עם צ'לסי וארסנל, שחושקות בתואר ועושות הכל כדי להפריע לאלופה.

מי שדואג להפחיד מעט את היריבות הוא המאמן הסקוטי הוותיק, שכבר ראה הכל בכדורגל, ודאג לערער את הביטחון ליריבותיו: "במחצית השנייה של העונה הניסיון הוא זה שמשחק תפקיד, יש לנו את זה ויש לנו את הסגל לשם כך. המפתח הוא לייצב את ההגנה ואז נהיה קבוצה הרבה יותר טובה".

פרגוסון המשיך: "אין ספק שהסדרת ההגנה תעשה מבחינתנו את כל השינוי. נגד וויגאן יכולנו לנצח בהפרש גבוה יותר מכיוון שיכולנו לשחק עם ביטחון ואגרסיביות, אבל למרות זאת אנחנו מרוצים מה-0:5".

במקביל, פרגוסון הודיע היום כי האפשרות שג'ון אושיי ייעדר חודשיים נוספים, לאחר שספג פציעה עם נבחרת אירלנד לפני כחודש ומאז לא שיחק.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully