וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

צוברי ישתתף במרתון טבריה

המדליסט האולימפי הודיע שייטול חלק במירוץ ב-7 בינואר. מספר שיא של נרשמים עד עכשיו, כ-1,500 ישתתפו במירוץ

בכירי האתלטים הישראלים ישתתפו במרתון טבריה, שיתקיים ב-7 בינואר על האתלטים הישראלים הבולטים נמנה המרתוניסט האולימפי אסף בימרו, שסיים אשתקד במקום השני וזוהר זמירו, שקבע השנה הישג של 2:23:48 שעות במרתון ברלין. אלוף אשתקד, זבדיה וודג', הודיע שלא ישתתף במרתון עקב התאוששות מפציעה. שני רצים נוספים שעשויים להפתיע הם אסרט ממו שירוץ לראשונה במרתון וחי פרחי, שמחזיק בשיא אישי של 2:24:18 שעות.

מי שימשוך את מירב תשומת הלב לפני ההזנקה צפוי להיות המדליסט האולימפי, שחר צוברי, לאחר שהשייט אישר היום (רביעי) את השתתפותו. "אני מאוד אוהב להתחרות וזו תהיה תוספת טובה לתכנית האימונים שלי לקראת עונת השייט 2010" אומר צוברי לקראת המרתון.

בין הנשים הישראליות ההתמודדות על תואר האליפות צפויה להתקיים בין אלופת אשתקד, אורנה בלאו, המחזיקה בשיא אישי של 2:48:39 שעות לבין לוריס מנדלוביץ', אשר מחזיקה בשיא אישי של 2:58:11 שע'.מרתון טבריה מהווה גם קריטריון להשתתפות באליפות אירופה שתתקיים בחודש אוגוסט 2010 בברצלונה. הקריטריון להשתתפות בין הגברים הוא 2:18:00 שעות, ובין הנשים הוא 2:43:00 שעות.

בקרב הנרשמים לריצת המרתון המלאה נרשם שיא חדש המתקרב ל-1,500 רצים אשר מתוכננים להתייצב על קו הזינוק בטבריה וליטול חלק בריצת המרתון הגדולה ביותר שנערכה אי פעם בארץ. הגידול במספר המשתתפים מהווה צמיחה של כחמישים אחוזים ביחס לכמות המשתתפים במרתון טבריה 2009.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully