וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

גביע הטוטו: הפועל רעננה גברה 0:1 על בני יהודה

שניר שוקר כבש שער אדיר לזכות המארחת ברבע גמר גביע הטוטו, אחרי טעות קשה של גארידו. שער של לסקאנו לא אושר

איתי חסיד

צילום ועריכת וידאו: נועם אשל

עוד ערב אופייני של הכדורגל הישראלי טרום 2010. 30 דקות לאחר המועד הרשמי של שריקת הפתיחה, עדיין התמהמה צוות השופטים בראשות חלים זטמה לגבי אישור משחק רבע גמר גביע הטוטו בכפר סבא הערב (רביעי). ההחלטה הייתה שלא להחליט, עד שלבסוף בחרו לקיים את המשחק, למרות השלוליות הגדולות על כר הדשא ובהוראת ההתאחדות. בכל זאת, יש הגרלת חצי גמר מחר. מי שהרסה לאנשי ההתאחדות את הפנטזיות על חצי גמר פיקנטי בהשתתפות מכבי חיפה, מכבי תל אביב, בית"ר ירושלים ובני יהודה, הייתה הפועל רעננה, שגברה 0:1 על הכתומים של גיא לוזון.

בעשר הדקות הראשונות ניסו השחקנים להסתגל למשטח המוצף, עד אשר לירוי צעירי שלח פצצה שזיעזעה את משקוף שערו של רן קדוש. בני יהודה הייתה טובה יותר במחצית הראשונה, אך אלירן עטר שיחק בהילוך ראשון וחסר מאוד את שיתוף הפעולה עם פדרו גלבאן, שהחליפו במחצית השנייה. רעננה המתינה להזדמנות לעקוץ, ועשתה זאת בגדול עם שער פנטסטי של שניר שוקר הצעיר, ששלח שמאלית אדירה לחיבורים של קדוש בדקה ה-52.

השער עשה לרעננה רק טוב והמחליף ארמנדו לסקאנו כבש את השני, אבל השופט והקוון לא שמו לב שהנגיחה שלו פגעה במשקוף וחצתה את הקו, ולכן לא אישרו את השער. המשקוף שספג טיל מצעירי, הורעד שוב על ידי רז כהן לקראת הסיום, אך גם היתרון הקטן הספיק לרעננה כדי לרשום הפתעה ולהיכלל בחברה טובה בשלב חצי הגמר באיצטדיון רמת גן.

המאמן המנצח, אלי כהן, כמובן היה מרוצה בסיום: "אני שמח על הניצחון ולא פחות מהיכולת שלנו. אנחנו נמצאים במומנטום חיובי, ואחרי הניצחון בשבת היה חשוב ליצור רצף של ניצחונות ולשמור על היכולת". על הזרים שנבחנו אמר כהן: "בסך הכל, בהתחשב בעובדה שהם עדיין חלודים ורק שבוע איתנו, הם גילו יכולת טובה".

בצד השני היו כמובן מאוכזבים, אבל ברור שהראש של בני יהודה קודם כל בליגה. המאמן גיא לוזון אמר: "במחצית הראשונה היינו דומיננטיים ויצרנו מספיק הזדמנויות כדי להכריע את המשחק. כשאתה לא כובש, אתה סופג. במחצית השניה בחצי ההזדמנות הראשונה שהייתה להם הם כבשו. איבדנו סבלנות והפסדנו. כל הכבוד לרעננה. ההפסד הזה כואב מאוד בלי קשר ליריבה. לא זלזלנו ביריבה, לא הבקענו ושילמנו".

מהלך המשחק

דקה 9: אחרי כמה דקות של טביעה בשלוליות, צעירי היה הראשון להתאקלם למגרש המוצף וירה מ-25 מטרים טיל אדיר שזיעזע את משקוף שערו של סמדג'ה.

דקה 12: בלדוט קיבל כדור ברחבה ובסיבוב בעט חלש לידיו של השוער.

דקה 15: עטר סובב כדור חופשי מ-20 מטרים, סמדג'ה זינק טוב והדף.

דקה 24: כדור חופשי של בלדוט בשמאל מ-22 מטרים, חלף מעל המשקוף.

דקה 39: פור ניסה את מזלו בבעיטה ממרחק, הכדור עבר מעט מעל שערו של קדוש.

דקה 52: גול! גארידו איבד כדור בשלומיאליות, שוקר חטף, התקדם ובשמאל שיחרר פצצה מ-20 מטרים לחיבורים של קדוש. 0:1 גדול של רעננה.

דקה 68: רז כהן עשה פריצה מסחררת בשמאל, ביטון הצליח להעביר למרכז ושוקר נגח לידיו של קדוש.

דקה 77: עטיה הגביה כדור נהדר מימין, לסקאנו נגח בעוצמה למשקוף והכדור עבר את קו השער, אך השופט והקוון בחרו שלא לאשרו.

דקה 81: רז כהן ירה מ-18 מטרים, קדוש רק הביט וראה את הכדור מרעיד את המשקוף.

דקה 85: אחרי שתי נגיחות ברחבה, גלבאן בעט שטוח בשמאל לידי סמדג'ה.

הרכב הפועל רעננה: שאול סמדג'ה, עומרי עטיה, אבי סופר, אירמנטס זלמיקאס, גיא כוואז (חיים פונטרמולי, 65), איתי אלקסלסי, תמיר פור, סטיבן כהן (ארמנדו לסקאנו, 46), שניר שוקר, רז כהן, ריקארדס בניושיס (דודו ביטון, 65/כריסטיאנו דוס סנטוס, 75).

הרכב בני יהודה: רן קדוש, איציק עזוז, איבן גארידו, דין מורי, עוז ראלי (כפיר אדרי, 59), לירוי צעירי (סיניסה ליניץ', 59), מהראן ראדי, לירן כהן, ג'ורג' אמסיס (משה ביטון, 46), אסי בלדוט (עומר רפס, 78), אלירן עטר (פדרו גלבאן, 59).

הצעה שאסור לפספס

התקדמו לדור הבא של ברי המים של תמי4: קטנים יותר, חכמים יותר

לכתבה המלאה

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully