וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ארסנל הוצאה לפועל

ביום בו הועמד עתידה של פורטסמות בספק בגלל צרות כלכליות, נדרסה הקבוצה 4:1 בבית ע"י התותחנים. מנ. יונייטד - וויגאן 0:5

אם מישהו חשב, החליט או קבע שמירוץ האליפות באנגליה יתקיים העונה בין צ'לסי למנצ'סטר יונייטד, כדאי לו להתאזר בסבלנות כי לפחות כרגע זה ממש לא המצב. ארסנל עדיין כאן והיא חזק בתמונה. ניצחון 1:4 של ארסן ונגר ושחקניו הערב (רביעי) על פורטסמות בדרום אנגליה הקטין את הפער שלהם מצ'לסי המוליכה לארבע נקודות ולרשותם של התותחנים משחק חסר, כך שכרגע הכל פתוח.

מי שמפרידה בין צ'לסי לארסנל היא מנצ'סטר יונייטד, שהביסה הערב 0:5 את וויגאן ללא תנאי והשאירה את הפער בינה לבין המוליכה על שתי נקודות בלבד, כשלשתיהן 20 משחקים. עם צמרת כזו ושכדבר לא בטוח ולא מעט הפתעות נופלות מדי כמה שבועות, הליגה הזו ממשיכה להיות מותחת ורחוקה מסיום.

פורטסמות - ארסנל 4:1

פורטסמות אולי האמינה שאחרי שהיא ניצחה את ליברפול בפראטון פארק, היא תצליח לעשות את זה גם נגד ארסנל, אבל התותחנים הראו שהם כמה רמות מעל יריבתם, הוכיחו עליונות לאורך קרוב ל-90 דקות והותירו את יריבתם חסרת אונים ומובסת.

לרשימת הפצועים הבלתי נגמרת של ארסנל הצטרף לפני המשחק השחקן הטוב ביותר שלה העונה, ססק פברגאס, אלא שארון רמזי הצעיר נכנס היטב לנעליו של הקטלאני ומול יריבה חלשה כמו פומפי הוא בהחלט היה מספיק טוב. סמיר נאסרי מצא את הזמן לכבוש סוף סוף גם בליגה, אפילו אלכסנדר סונג עשה זאת ובסופו של ערב קריר, ארסנל ניצחה בקלילות.

פורטסמות דווקא נכנסה יותר טוב למשחק והגיעה להזדמנות הראשונה אחרי תשע דקות, כשבואטנג ניצל איבוד של סונג במרכז המגרש כדי לדהור לתוך הרחבה ולבעוט מזווית קשה, אבל אלמוניה הדף לקרן. עוד תשע דקות עברו והגיע תורה של ארסנל לסכן, אבל בגוביץ' הדף בעיטה מסוכנת של אבו דיאבי מתוך הרחבה.

בדקה ה-27 הגיע השער הראשון, לזכותה של ארסנל שאחרי פתיחה מהוססת השתלטה על המגרש. ארון מוקואנה הכשיל את ארון רמזי כ-20 מטרים מהשער, אדוארדו בעט את הכדור החופשי שפגע ברגלו של יונאס קאבול, שינה כיוון ונחת בפינה השמאלית של בגוביץ'. 0:1 לארסנל. אחרי רבע שעה זה כבר התחיל להיראות גמור כשסמיר נאסרי קבע 0:2 בבעיטה שטוחה והוריד את הלונדונים עם יתרון מבטיח למחצית.

אברהם גרנט לא ביצע חילופים במחצית והרוח גם לא החלה לנשוב בגבה של קבוצתו. ארסנל המשיכה להכתיב את הקצב ולא להרשות ליריבתה לחזור ובדקה ה-69 הוסיפה לעצמה את השלישי כשארון רמזי חילץ כדור מוואנדן בורה שנכנס 11 דקות לפני כן כמחליף, התגבר על שני שחקני הגנה ומ-17 מטרים בעט ברגל שמאל כדור חזק בחצי גובה. יופי של שער של הוולשי הצעיר.

נאדיר בלחאג' עוד צימק בדקה ה-74, אבל אלכסנדר סונג קבע 1:4 בדקה ה-81 בנגיחה, אחרי כניסה מהקו השני באין מפריע לתוך הרחבה הפגיעה של המארחת וארסנל השיגה את הנקודות בקלות.

פורטסמות: אסמיר בגוביץ', סטיב פינאן, הרמן הריידרסון, טל בן חיים, יונאס קאבול, ארון מוקואנה (אנתוני ואנדן בורה, 58), ריצ'רד יוז (מייקל בראון, 90), נאדיר בלחאג', חסן יבדה, קווין פרינס בואטנג (קאנו, 71), פרדריק פיקיון

ארסנל: מנואל אלמוניה, בקארי סאניה, וויליאם גאלאס, תומאס ורמאלן, ארמנד טראורה, אלכסנדר סונג, ארון רמזי, וסיריקי אבו דיאבי, סמיר נאסרי (כריס איסטמונד, 85), אנדריי ארשבין (קרלוס ולה, 82), אדוארדו (תומאס רוזיצקי, 72)

מנצ'סטר יונייטד - וויגאן 0:5

בדיוק למשחק קליל כזה פילל אלכס פרגוסון בעיצומה של תקופת המשחקים העמוסה ביותר בשנה. השדים האדומים פגשו הערב יריבה חלשה עם הגנה מחוררת ולעתים מצחיקה, כבשו חמישייה שבקלות יכולה הייתה להיות שמינייה או יותר ואספו שלוש נקודות ללא מאמץ מיותר.

יונייטד פתחה את המשחק עם הצהרת כוונות ואחרי שלא מצאה את הרשת בדקות הראשונות, היה זה ווין רוני שניצל כדור רוחב של רפאל מצד ימין כדי לכבוש מקרוב את הראשון בדקה ה-28. שער שני בתוך ארבעה ימים לחלוץ האנגלי ושער ליגה 14 העונה.

שלוש דקות חלפו וזה כבר 0:2 אחרי שהפעם אנטוניו ולנסיה לקח על עצמו את תפקיד המבשל בצד ימין, הוציא כדור לכיוון קצה הרחבה ומייקל קאריק בעט שטוח ומדויק, פנימה. עד השער הבא לקחה יונייטד הפסקה, אבל רפאל לא התכוון לרדת למחצית עם 0:2 ובעזרת גיחה לכיוון הרחבה מצד ימין, בעט כדור שטוח מ-15 מטרים, ברגל שמאל פנימה.

ארבע דקות בתוך המחצית השנייה שוב היה זה ולנסיה שפרץ באגף ימין ושלח כדור רוחב חזק, ההגנה של וויגאן נכשלה פעם נוספת בהתמודדות ודימיטאר ברבאטוב התכבד לכבוש ולקבוע 0:4. האקוודורי, שהספיק לבשל פעמיים ולבשל למבשל בשער הראשון, כבש את החמישי שכל כך הגיע לו בדקה ה-75 ויונייטד דילגה ל-0:5 בסיום.

מנצ'סטר יונייטד: תומאס קוז'צ'אק, רפאל, פטריס אברה (פאביו, 68), ווס בראון, נמניה וידיץ' (אנדרסון, 68), מייקל קאריק, דארן פלטשר, ג'י סונג פארק, אנטוניו ולנסיה, ווין רוני, דימיטאר ברבאטוב (דני וולבק, 68)

וויגאן: כריס קירקלנד (מייק פוליט, 46), מריו מלכיוט, מיינור פיגרואה, טייטוס בראמבל, אמרסון בויס, הנדרי תומאס (אריק אדמן, 71), פול שארנר, ג'ורדי גומז, שארל נ'זוגבייה (סקוט סינקלייר, 68), וון הי צ'ו, הוגו רודאייגה

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully