וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

לאומית: מצפה רמון

סל של רמון קלמנטה העניק לאשדוד 96:97 דרמטי על נצרת עילית, ואת המקום הראשון. נצחונות גם ליקנעם/מגידו והבקעה

המחזור ה-12 בליגה הלאומית נערך הערב (שלישי), והביא למגרשים מספר משחקים מעניינים ודרמטיים. הדרמטי והמעניין מכולם היה בנצרת עילית, שם הצליחה בסופו של דבר מכבי אשדוד, המוליכה, לנצח 96:97 אחרי ההארכה, על מנת לשמור על המקום הראשון בטבלה. אליצור קרית אתא העמיקה את המשבר של כוכב יאיר/כפ"ס, עם 87:101 נאה, בעוד לב השרון ניצחה בבאר יעקב 89:91, ואליצור יבנה המשיכה לצנוח, הפעם עם הפסד 89:77 להוד השרון.

הפועל נצרת עילית - מכבי אשדוד 97:96 (אחרי הארכה)

המשחק הצמוד של הערב הלך צמוד לרוב אורכו, כאשר למרות שאשדוד הובילה ביתרון 8 במחצית ו-9 עם העליה לרבע המכריע, הצליחה נצרת עילית לחזור במהלך הרבע האחרון כדי לכפות משחק צמוד. ינעם אירם תפר שלשה גדולה 14 שניות לסיום כדי לאזן ל-83:83, ולאחר ששתי הקבוצות דייקו פעמיים מהקו, המשחק הלך להארכה. בחמש הדקות המכריעות החליף היתרון ידיים פעם אחר פעם, ונקודות של רמון קלמנטה שש שניות לסיום העניקו לאשדודים את הניצחון הדרמטי, 96:97. קלמנטה סיים עם 22 ו-14 ריבאונדים עבור המנצחים, כשמנגד משחק גדול של ברד ביירסון (36 נקודות ו-17 ריבאונדים) לא הושיעו את המארחת.

מכבי הוד השרון - אליצור יבנה 77:89

יבנה, אולי הקבוצה הכי לא יציבה וצפויה בליגה, רשמה את הפסדה השלישי ברציפות, שלמעשה מבססים אותה במרכז הטבלה על אף הפתיחה המצוינת לעונה. מנגד, הוד השרון, האחרונה בטבלה, משיגה ניצחון מאוד חשוב, שהגיע הרבה בזכות רבע ראשון ושני מוצלח, שלמעשה קבע את הטון להמשך המשחק. משם, יבנה כבר לא חזרה. סטנלי ברנדי הלא נגמר הוביל את המנצחים עם דאבל דאבל נוסף, 22 ו-16 ריבאונדים, בעוד עמית שמחון הוסיף 18. יבנה קיבלה 28 מבריאנט מרקסון, אך זה לא הספיק.

אליצור קרית אתא - אליצור כוכב יאיר/כפ"ס 87:101

נראה שאחרי רצף ההפסדים הכואב, אליצור קרית אתא סוף סוף יוצאת לדרך חדשה. הקבוצה השיגה הערב את נצחונה השני ברציפות, כדי לעלות למאזן של 6 נצחונות ו-6 הפסדים העונה. מנגד, רושמת כוכב יאיר/כפ"ס את הפסדה החמישי ברציפות, שמבטל את פתיחת העונה המצוינת שלה. המארחת פתחה יתרון קטן ברבע הראשון, ולאחר שירדה למחצית ב-36:47 ניצלה את המחצית השניה כדי להגדיל את הפער, עד לשריקת הסיום. ערן סעודאי הוביל את קרית אתא עם 27, כאשר משחק מפלצתי של ריימונד היקס מהעבר השני (39 נקודות, 15 ריבאונדים), לא הספיק.

הפועל יקנעם/מגידו - אליצור רמלה 87:115

יקנעם/מגידו המשיכה את יכולתה המצוינת, כשלא התקשתה להביס את רמלה הלא יציבה. המארחת טסה עם רבע ראשון של 13:30, מה שלמעשה נתן את הטון להמשך המשחק, שהיה גארבג' טיים ארוך בו הצליחה יקנעם/מגידו לשמור על היתרון הדו-ספרתי. רז מנשה הוביל שישה שחקנים בשורות יקנעם/מגידו בספרות כפולות עם 24 נקודות, כשדניס קאר הוסיף 20. מנגד, 23 של עודד ברנדווין לא הספיקו לרמלה.

מכבי באר יעקב - הפועל לב השרון 91:89

לב השרון המשיכה את המומנטום מהמחזור הקודם, ורשמה ניצחון שני ברציפות, הפעם בחוץ מול באר יעקב. דווקא המארחים פתחו נהדר את המשחק ועלו ליתרון 8 בסיום הרבע הראשון, אבל לב השרון חזרה לקראת סיום המחצית והורידה לפיגור נקודה בלבד. שני הרבעים הבאים היו צמודים מאוד, אבל האורחים נטלו את היתרון ולא השמיטו אותו, בדרך לניצחון 89:91. יותם שירן הוליך את קלעי לב השרון עם 20 נקודות, אסף ליפשיץ קלע 18. לבאר יעקב: יועד בית יוסף 30.

מ.כ. הבקעה - הפועל חיפה 76:80

המשחק המרכזי של המחזור הפגיש שתי קבוצות עם שאיפות לשחק בעונה הבאה בליגת העל. מ.כ. הבקעה אירחה את הפועל חיפה, וגברה עליה אחרי מאבק קשה, 76:80. המשחק היה צמוד כשחיפה מציגה בעיקר את רוב בראון. הבקעה הוליכה באותן דקות, אבל ריצה טובה של האורחים מחיפה לקראת סיום המחצית הביאה אותם ליתרון 37:41. המארחים עלו עם הרבה אנרגיה למחצית השניה, ו-4 דקות לסיום הוליכו ביתרון 6. פרסלני, בראון וקמפבל קבעו שיוויון 76:76, דקה לסיום. אלא שאז מצא אסף אוחנה נקודות עבור הבקעה, חיפה איבדה בהתקפה הבאה את הראש, והבקעה חגגה את הניצחון החשוב. קלעו לבקעה: אדריאן אוטר 21 ו-7 ריבאונדים, גרי גנדל 14. לחיפה: רוב בראון 26.

הפועל קרית טבעון - הפועל בארי 96:120

המארחים מטבעון טסו עם משחק התקפי מצוין על מנת לרשום ניצחון שלישי ברציפות. טבעון נעזרה ב-25 נקודות של קובי אייזיק ו-24 של בריאן אוסברי, כאשר ארבעה שחקנים נוספים קלעו בספרות כפולות עבור המארחים, שממשיכים במומנטום המצוין. מנגד, בארי שבה להפסיד אחרי הניצחון במחזור הקודם, וההפסד הערב אף הוריד אותה הערב למקום האחרון בטבלה. דייויד פאריס הוביל את המפסידים עם 28.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully