וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

לבנת: "הקטנת כמות הישראלים - מכת מוות"

שרת הספורט דיברה בפורום הכדורסל הישראלי על חששה מצמצום החוק הרוסי. עימות בין שמעון מזרחי לצביקה קציר

עירא זליכה

באדיבות ספורט5
עריכת וידאו: גדי וינסטוק

"לפני שנה לא נתת לנו לדבר"

ללא בשורות גדולות, כך נחתם הערב (שלישי) פורום הכדורסל של ישראל לשנת 2009, שאירגנה מנהלת הליגה. הנושאים שעלו בו היו מגוונים, והתעסקו בסוגיות שיתופו של השחקן הישראלי, החוק הרוסי, שיטת הפיינל פור, ועוד. מי שעמד במרכז הדיון היה כצפוי, שמעון מזרחי, יו"ר מכבי תל אביב, נגדו הופנו מספר טענות. במהלך הדיון שעסק בניהול, הפנה הבעלים של הפועל גלבוע/גליל, חיים אוחיון, דברים קשים כנגד מזרחי, וטען כי שיטת הפיינל פור מצויינת, וכי יו"ר מכבי תל אביב חושב שהוא חי במדינה קומוניסטית.

מזרחי העדיף שלא להגיב, אך כאשר קיבל שאלה מן הקהל, או ליתר דיוק, מצביקה קציר, נציגו של רענן כץ, מבעלי מכבי תל אביב לשעבר, לא הצליח לעצור את עצמו. קציר ביקש את רשות הדיבור, ומלמל, בתחילה: "טוב שאנחנו כבר לא במכבי". לאחר מכן שאל את יו"ר מכבי תל אביב, האם הוא מרגיש טוב לראות חמישה זרים על הפרקט של האלופה בצהוב. מזרחי ענה לו: "אחרי ההערה שזרקת בהתחלה, אני לא מתכוון להתייחס". אלא שמזרחי התרצה לבסוף, ואמר לקציר: "לפני שנה, כשהיית במכבי, לא היית אומר את זה". קציר לא מצמץ והשיב: "לפני שנה לא נתת לנו לדבר".

בתחילת הערב, הציגה שרת התרבות והספורט, לימור לבנת, את עמדתה הברורה בכל הנוגע לשיתופם של שחקנים ישראלים בליגה, והכוונה לצמצם את החוק הרוסי בעונה הבאה, או אפילו להעלימו כליל: "אני שומעת את הדברים על הפחתת מספר השחקנים הישראלים, ואני אומרת באופן הברור ביותר: זה לא מקובל עליי. הקטנת מספר הישראלים תהיה מכת מוות לכדורסל הישראלי. אסור לנו לתת לזה לקרות".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully