וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בני יהודה - הפועל רעננה: על מנוחה ובונוסים

גיא לוזון יעלה הרכב משני ברבע גמר הגביע הטוטו (ד', 20:00, 5+ לייב), כאשר היריבה תבחן שני ליטאים, ותקווה להפתיע

שוער המשנה של בני יהודה, רן קדוש, יפתח מחר (רביעי, 20:00, 5+ לייב) בין הקורות במשחק רבע גמר גביע הטוטו נגד הפועל רעננה, שייערך באיצטדיון לויטה בכפר סבא. בקבוצה מפרגנים מאוד ליכולתו של קדוש וגורמים במועדון אף אמרו שהוא יכול לשחק כשוער ראשון בליגת העל.

קדוש יחליף את דלה איינוגבה בין הקורות בשל היעדרותו של דלה איינוגבה, שהמריא למחנה האימון של נבחרתו לקראת אליפות אירופה בחודש ינואר הקרוב. מי שישמש מעתה כשוער שני הוא מיקי מגן, בנו של יושב ראש הקבוצה, חזי מגן, שהיה שוער קבוצת הנוער לפני כשנתיים וכעת ישוב לסגל הקבוצה הבוגרת במהלך חודש ינואר.

על פי התרגול הטקטי שקיים המאמן גיא לוזון נראה כי מספר שחקני הרכב יקבלו מנוחה או יפתחו על הספסל. מדובר בין השאר בדין מורי, כפיר אדרי, לירוי צעירי וכנראה גם פדרו גלבאן. אצל הכתומים מייחסים חשיבות רבה למפעל, אולם לוקחים בחשבון שהקבוצה שיחקה רק לפני יומיים בליגה ומצפה לה משחק ליגה נוסף נגד מ.ס. אשדוד בשבת הקרובה. הקשר חסן אבו זייד ייעדר בשל צבירת כרטיסים צהובים.

איציק עזוז צפוי לפתוח כמגן ימני, כשעוז ראלי יעבור לשחק בצד שמאל של ההגנה. ניצן אהרונוביץ' הצעיר צפוי למלא את מקומו של מורי ויפתח לצידו של איבן גארידו במרכז ההגנה. הקשר מהראן ראדי, שהחלים לחלוטין מפציעתו, יחזור ויתופקד לצד סיניסה ליניץ' בקישור האחורי. ג'ורג' אמסיס ולירן כהן, שלא מקבלים דקות בליגה, עשויים לפתוח בקישור יחד עם אסי בלדוט, שנכנס כמחליף בנצחון שלשום על מכבי נתניה בליגה.

"אנחנו צריכים לעבוד קשה מול רעננה כדי להגיע לחצי הגמר", אמר לוזון באימון המסכם, "ראיתי את המשחק האחרון של רעננה, אבל אנחנו יודעים מה המטרות שלנו ובאים לנצח. תהיה הצגה גדולה בחצי גמר הטוטו אם נצטרף לבית"ר ירושלים, מכבי חיפה ומכבי תל אביב וכדי להשלים אותה צריך לעבוד קשה. במשחק הקודם רעננה עשתה לנו חיים קשים. במשחק האחרון נגד נתניה ניצלנו הזדמנויות והראנו הרבה אופי".

לוזון אישר את הפרסומים שהקבוצה מחפשת להתחזק בקשר נוסף, ככל הנראה זר, והוסיף: "אנחנו מחפשים שחקן לחלק הקדמי ואם לא נמצא, נמשיך כך. אני מאוד מאמין בסגל הזה. ברור שכולנו רוצים לחזור לאירופה במיוחד לנוכח צבירת הנקודות הלא נורמלית של מכבי חיפה. מבחינתנו אליפות כרגע זה דבר רחוק".

הרכב משוער: רן קדוש, איציק עזוז, איבן גארידו, ניצן אהרונוביץ', עוז ראלי, מהראן ראדי, סיניסה ליניץ', לירן כהן, ג'ורג' אמסיס ( משה ביטון), אסי בלדוט, אלירן עטר.

שני נבחנים ליטאים ברעננה

בהפועל רעננה מעניקים למשחק מחר חשיבות רבה, הן בשל הרצון לזכות בתואר ראשון בהיסטוריה של המועדון, הן בגלל הפרס הכספי המעניקה העפלה לחצי הגמר, והן בגלל האפשרות לבחון את החלוץ הליטאי ריקארדס בניוסיס והבלם בן ארצו ארמנוס זלמיקאס שמתאמנים בקבוצה בשבוע וחצי האחרון. עם זאת, לצד הליטאים הנבחנים יעלה אלי כהן הרכב משני, מתוך חשיבה קדימה לקראת מפגש הליגה מול הפועל ב"ש בשבת.

גילי קופר ואיתי טואף אשר סובלים ממתיחות יקבלו שחרור מהמשחק כדי לנוח, כשמרבית שחקני ההרכב הראשון יירדו לספסל וישולבו במהלך המשחק. גיא קואז, שמשחק העונה בעיקר כקשר אחורי, יפתח כמגן שמאלי, תפקיד אותו מילא מול בני יהודה בשבת בחלק משלבי המשחק. גם שניר שוקר, ורז כהן יקבלו הזדמנות בהרכב, כשבקבוצה עדיין מתלבטים האם לתת לסטיבן כהן לפתוח בהרכב או לאפשר לו לנוח על הספסל.

הרכב משוער: שאול סמדג'ה; עומרי עטיה, אבי סופר, ארמנוס זלמיקאס, גיא קואז; איתי אלקסלסי, תמיר פור, סטיבן כהן (ארמנדו לסקאנו), שניר שוקר; רז כהן, ריקארדס בניוסיס.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully