וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הפועל עכו והפועל תל אביב נפרדו ב-1:1

דודו גורש, עצר פנדל של אניימה (68) והשאיר לה תיקו מכובד. לאלה כבש ראשון (3), אבל איציק כהן (52) איזן. באדיר הורחק

אמרו שהיא הקבוצה הכי מחוברת, הכי מגובשת והכי אטרקטיבית כיום, אבל הפועל תל אביב הוכיחה הערב (שלישי) שההתלהבות הייתה מעט מוקדמת. האדומים, שקיוו לסיים את הסיבוב הראשון עם ניצחון תשיעי רצוף, פגשו את הפועל עכו למשחק השלמה מהמחזור ה-13 אבל סיימו אותו רק עם 1:1 עגום מבחינתם, שמקטין את הפער ממכבי חיפה רק לשמונה נקודות וממשיך את ירידת המתח שהורגשה בשבת האחרונה נגד הפועל רמת גן.

דודו גורש שוער הפועל עכו חוגג ניצחון על הפועל תל אביב. אדריאן הרבשטיין
השאיר לעכו תיקו יוקרתי. גורש/אדריאן הרבשטיין

הפועל תל אביב הייתה משוכנעת שהמסלול לאיצטדיון גרין בנצרת עילית הולך להיות לא יותר מאשר טיול. אחרי שהשלימו חמישה ניצחונות על כל חמש העולות החדשות עם מאזן שערים פנטסטי של 1:17, האדומים פשוט לא הצליחו לייצר הרבה וגם העייפות והעומס ניכרו על השחקנים של אלי גוטמן, ששיחקו את אחד המשחקים החלשים ביותר שלהם העונה.

אם בשבת האחרונה הפועל תל אביב הציגה יכולת רעה לפרקים ובכל זאת ניצחה 0:3 את הפועל רמת גן, הפעם זה לא היה מספיק. מהראן לאלה עשה אולי טעות בכך שכבש שער מוקדם בדקה השלישית, שהרדים לגמרי את החברים שלו. הפועל תל אביב לא הגיעה למצבים והסתפקה באותו שער, שנמחק אחרי שבדקה ה-52 עכו השוותה עם שער מצוין של איציק כהן.

אבל להפועל תל אביב הייתה את ההזדמנות לסגור את המשחק עם שלוש נקודות. הכשלה ברורה ברחבה של עמנואל אמנגואה על איתי שכטר הובילה לבעיטת עונשין מ-11 מטר, אותה לא ניצל וינסנט אניימה, שהוציא מדודו גורש הצלה אדירה, שגם הפכה אותו לאיש של המשחק. בסיום הפועל תל אביב ניסתה, אבל לא הצליחה ועם שריקת הסיום וואליד באדיר, שפלט מילים מיותרות לחיים יעקב, קיבל כרטיס אדום, שימנע ממנו לשחק נגד בית"ר ירושלים בשבוע הבא. בעכו, שממשיכה להפתיע אחרי התוצאות המרשימות בשבועות האחרונים, מתברר שהמחמאות היו מוצדקות. עם מינימום תקציב נראה שלשחקניו של ירון הוכנבוים יש מה למכור בליגת העל.

sheen-shitof

עם הנחה בלעדית

השיער נושר? מכשיר הפלא האמריקאי ישים לזה סוף במהירות

בשיתוף HairMax

מהלך המשחק

דקה 3 - גול! איבוד כדור שטותי של איציק כהן הוביל למסירה של איתי שכטר למהראן לאלה, שכבש מקרוב את שער היתרון להפועל תל אביב, 0:1.

דקה 18 - כדור חופשי לעכו של שחר סימנטוב מצא את הראש של דודי פדלון, שהסתנן מעל ההגנה האדומה ונגח כדור שוינסנט אניימה הצליח להדוף לקרן.

דקה 37 - סימנטוב מסר לאושרי גיטא, ששיחרר כדור לא מספיק חזק לידיים של אניימה.

דקה 49 - שחר סימנטוב עבר את וואליד באדיר ומצא את אושרי גיטא, שנותר לבד מול אניימה, אבל הכדור שלו נהדף היטב על ידי השוער.

דקה 52 - גול! הלחץ השתלם כשסימנטוב הגביה כדור מצד ימין אל הרחבה, פדלון בעט אבל אניימה הדף. איציק כהן הבלם הגיח ובעט מצוין פנימה וקבע 1:1.

דקה 60 - ביברס נאתכו קיבל כדור עומק מצוין והתקדם לעבר השער, אבל במקום למסור למיכאל זנדברג המחליף, הוא שלח בעיטה לא מספיק טובה שיצאה החוצה.

דקה 63 - זנדברג המשיך לנסות והניף את רגל שמאל מצוין מ-25 מטר, אבל דודו גורש הדף מצוין לקרן.

דקה 66 - שכטר, שלא הורגש עד השלב הזה של המשחק, הופל ברחבה על ידי עמנואל אמנגואה, שביצע עבירה והשופט ללא היסוס הצביע על הנקודה הלבנה. אניימה, שכבש נגד הפועל רמת גן בשבת, החמיץ הפעם אחרי שדודו גורש הדף מצוין לקרן כשהימר על הפינה השמאלית.

דקה 80 - ורמוט הגביה כדור מצוין מצד ימין, בן דיין הסתנן לרחבה אבל הנגיחה שלו הסתיימה עם כדור שעלה מעט מעל השער.

דקה 90 - וואליד באדיר קיבל כרטיס אדום בסיום המשחק אחרי שדיבר עם השופט חיים יעקב.

הפועל עכו: דודו גורש, ליאור ראובן, רון בן נחום, איציק כהן, דודי פדלון, בן בנימין (אבי אלפסי 59), שחר סימנטוב (אלי ארליך 90), עמנואל אמנגואה (רועי דיין 73), ג'וני טננבאום, עומרי אלמקייס, אושרי גיטא.

הרכב הפועל תל אביב: וינסנט אניימה, עומרי קנדה (זוראב מנטשאשווילי 85), דגלאס דה סילבה, וואליד באדיר, דדי בן דיין, ביבראס נאתכו, אביחי ידין, גילי ורמוט, ערן זהבי (ויקטור מרעי 55), איתי שכטר, מהראן לאלה (מיכאל זנדברג 55).

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully