וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ההתאחדות ביקשה מהמשטרה להסיר את צו הסגירה לדוחא

המנכ"ל אורי שילה שלח מכתב למשטרה בו הביע התנגדותו עקב מחסור בנימוקים לגבי סגירת האצטדיון. ב-25 למרץ יתקיים בישראל הקונגרס השנתי של אופ"א

מנכ"ל ההתאחדות לכדורגל, עו"ד אורי שילה, שלח היום (שלישי) מכתב לראש אג"מ במשטרת ישראל בנושא סגירת המגרש בדוחא. במכתב הביעה ההתחאחדות את התנגדותה לצו הסגירה הגורף שהוציאה משטרת ישראל על האצטדיון ללא נימוקים והסברים, ואף ביקשה להסיר את צו הסגירה מדוחא, כך עולה מישיבת מזכירות ההתאחדות לכדורגל שנערכה היום (שלישי).

בתאריך 25 למרץ 2010 יתקיים בישראל הקונגרס השנתי של אופ"א, בנוכחות מעל 400 משתתפים מרחבי אירופה, ובהשתתפות 53 נשיאי ההתאחדויות האירופיות, כולל נשיא פיפ"א ונשיא אופ"א והוועדה המארגנת של המונדיאל. הכנס ייפתח עם ברכתו של נשיא המדינה, שמעון פרס.

עוד מהישיבה עלה לגבי מכרז שידורי הנבחרת לחו"ל, הרי שייעשה מכרז לשידורי הנבחרת לשני הקמפיינים הקרובים, כאשר לחברת אינפרונט יש זכות סירוב תוך 30 יום להצעה הגבוהה שהתקבלה. חברת UFA הגישה הצעה הנאמדת בכ-33 מיליון שקלים לשני הקמפיינים (בהסכם הקיים התקבל פחות משליש). עד תאריך 24 בינואר יש לאינפרונט זכות סירוב.

לגבי מכרז הכרטיסים למשחקי הנבחרת, הוחלט שמחצית מהכרטיסים ישווקו לקהל הרחב דרך משרד מורשה, ומחציתם ישווקו דרך גוף מסחרי, וזאת במחירים שלא יעלו על מחירי הקמפיינים האחרונים. משרד הכרטיסים לאן הגיש הצעה, ביחד עם בנק דיסקונט, בסכום כולל של 11 מיליון שקלים לקמפיין.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully