וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אופניים: למעלה מ-1,000 רוכבים ישתתפו בגולדן רינג

מסע האופניים ייערך במסגרת שבוע מרתון טבריה הבינלאומי. הרוכבים ידהרו בארבעה מסלולי רכיבת שטח וכביש מעגליים

למעלה מ-1,000 רוכבים כבר הבטיחו מקומם במסע האופניים הגולדן רינג, שיתקיים בטבריה ב-8 בינואר במסגרת שבוע מרתון טבריה הבינלאומי ה-33 שנערך בעיר. עיריית טבריה, בשיתוף איגוד האופניים, קק"ל, וחברות ההפקות "מעוזים" ו"גלגליל" החליטו להפיק את המסע במתווה הבינלאומי של הגודלן בייק, מסע אופניים המתקיים בשבע ארצות שונות במהלך השנה ושנועד לקדם את תיירות האופניים.

מסע האופניים יסיים את שבוע המרתון שייערך זו הפעם ה-33 בעיר בשיתוף איגוד האתלטיקה, בו ייקחו חלק השנה למעלה מ-1,400 משתתפים. זוהר עובד, ראש עיריית טבריה, מסר: "מרתון טבריה הבינלאומי מהווה מסורת ספורטיבית ותיירותית מפוארת, המרחיבה את שורותיה משנה לשנה. בשנתו ה-33 של מפעל המרתון אנו שמחים לשלב את הגולדן רינג, ובכך להרחיב את ההיצע הספורטיבי גם לענף האופניים. לאור ההיענות הרבה, אני מאמין שבשנה הבאה יוכר הגולדן רינג על ידי ההתאחדות הבינלאומית, ובכך תהפוך טבריה ליעד השמיני של משתתפי הגולדן בייק בעולם".

נציג של התאחדות האופניים הבינלאומית יגיע בשבוע הבא ארצה כדי לראות מקרוב את רמת ההפקה בגולדן רינג, כחלק ממבחן הקבלה של האירוע בישראל לסבב העולמי. הגולדן בייק נוסד ב-1999 והוא מתקיים בשבע מדינות – בלגיה, איטליה, ספרד, צרפת, שוויץ, דרום אפריקה וניו זילנד. אם טבריה תתקבל למועדון האקסקלוסיבי הזה בשנה הבאה צפויים להגיע לישראל מאות תיירים כדי להשתתף.

ובינתיים החליטו מארגני האירוע להגריל בין משתתפי הגולדן רינג כרטיס השתתפות כולל טיסה ואירוח במסע הגולדן בייק, שיתקיים בחודש אפריל בבלגיה. ב-8 בינואר יזנקו מהעיר הצפונית אלפי הרוכבים לארבעה מסלולי רכיבת שטח וכביש מעגליים. מסלול כביש עממי סובב כינרת בן 60 ק"מ, מסלול כביש אתגרי בן 90 ק"מ – כולל טיפוס לגולן, מסלול שטח אתגרי בן 30 ק"מ ביער שוויץ ובשביל צופה כינרת ומסלול לכל המשפחה באורך 20 ק"מ.

מאות רוכבים מהעיר טבריה מתכוונים לייסד במסגרת המסע את מועדון רוכבי האופניים של טבריה ובמסלול הקצר יתקיים גם מרוץ שליחים בין תשע קבוצות של בני נוער מהעיר.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully