וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מכבי פ"ת: הגעתי, איפה חותמים?

יבריץ' נחת בישראל, וצפוי לחתום בשורות המאלבסים אחרי שיעבור בדיקה רפואית. עומר בוקסנבוים חתם בהפועל רמת גן

השוער דרגוסלאב יבריץ' נחת בישראל, וצפוי להצטרף למכבי פתח תקוה במידה שיעבור היום (רביעי) בהצלחה את הבדיקות הרפואיות. אם לא תקרה תקלה בלתי צפויה, יבריץ' יצטרף לאימוני הקבוצה, ואף יחתום בשורותיה באופן רשמי. השוער אוהד כהן מתכוון להמשיך בפתח תקוה גם אם זו תחתים שוער אחר. שחקן בקבוצה אמר כי: "אוהד לא יעזוב את מכבי פתח תקוה. הוא כבר הבהיר שימשיך לכבד את החוזה שלו בקבוצה". בפתח תקוה היו רוצים שכהן יעזוב מיוזמתו, זאת עקב סיכומו של יבריץ' המונטנגרי עם הקבוצה.

קשר מכבי פתח תקוה, עומר בוקסנבוים, חתם אמש (שלישי) לעונה וחצי בהפועל רמת גן. בוקסנבוים נפגש עם הנהלת המועדון וביקש לעזוב את הקבוצה, בשל השמועות לפיהן קיימת אכזבה ממנו. בוקנסבוים החזיק במספר הצעות מליגת העל, לרבות זו מהעולה החדשה מרמת גן, ודרש שיבהירו לו האם הם מתכוונים לשחרר אותו במסגרת השינויים שמתכננים בקבוצה לערוך בחלון ההעברות.

יושב ראש המועדון, שינו זוארץ, השיב תחילה כי הוא מסרב לשחרר אותו. "הכל ספקולציות, לא נשחרר אף אחד", הבהירו במועדון לאחר הפגישה. עם זאת, בהמשך היום הודיעה הקבוצה לשחקן כי הוא רשאי לחפש קבוצה חדשה, כאשר במהלך הפגישה הבהיר הקשר כי הוא סגור בהפועל רמת גן.

זוארץ כאמור נעתר, מה שהוביל לחתימה המהירה של בוקסנבוים בשורות העולה החדשה מרמת גן, במדיה ישחק בעונה וחצי הקרובות. בוקסנבוים יתחיל להתאמן בה החל מיום רביעי. למעשה חוזר בוקסה לקבוצת נעוריו, כששיחק בה בין השנים 2000/1 ל-2002/3, ועימה זכה בגביע בשנתו האחרונה במועדון. לאחר מכן עבר בוקסה למכבי חיפה, כשעונה לאחר מכן (2005/6) עזב להפועל פתח תקוה. לאחר שנתיים במלאבס, שיחק שנתיים במכבי הרצליה, ובעונה שעברה 2008/9 שיחק בקבוצה השנייה של מלאבס, מכבי. לאחר שנה וחצי סוגר בוקסה מעגל כששב לאורדונים.

בתוך כך, ברמת גן ממשיכים לחפש שחקני חיזוק, כשעל הכוונת היה גם ברק בדש, אבל ג'קי בן זקן, הבעלים של אשדוד, הודיע לראשי הקבוצה כי בדש לא ישוחרר, ובעולה החדשה ימשיכו לחפש שחקנים נוספים לחיזוק הקבוצה. בימים הקרובים יודיע הצוות המקצועי האם יהיו שחקנים שישוחררו מהקבוצה.

דובר מועדון מכבי פתח תקוה, לירן זילברמן, אישר את הפרטים כשאמר: "מכבי פתח תקוה מודה לעומר בוקסנבוים על התקופה בה שיחק בקבוצה ומאחלת לו הצלחה בהמשך הדרך".

אורי אוזן בדרך לאורווה

המגן אורי אוזן עשוי לסגור את תנאיו במועדון עוד השבוע. אוזן צפוי לחתום לעונה וחצי, כפי שהבהיר לקבוצה מלכתחילה. בהמשך השבוע צפויה פרקליטתו, עו"ד קרן שטיינפלד, להיפגש עם הנהלת הקבוצה בכדי לסגור את הפרטים האחרונים. הקשר הסרבי נבוישה מארינקוביץ' (23) יגיע בימים הקרובים למבחנים בקבוצה.

אמש קיימה הקבוצה אימון לאחריו לא נערכה אסיפה עם השחקנים, שעשויה להתקיים ביום שישי. באסיפה מתכוון הנשיא עמוס לוזון לתקוף בחריפות את השחקנים.

עדכון ראשון: 13:41, 29/12/09
עדכון אחרון: 08:55, 30/12/09

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully