וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אשתו של ואן דר סאר חטפה שבץ

בילתה את חופשת חג המולד כשנפלה, והיא סובלת מדימום במוחה. השוער קיבל מהיונייטד את הזמן הדרוש כדי לעמוד לצידה

העונה המקוללת של שוער מנצ'סטר יונייטד, אדווין ואן דר סאר, נמשכת, כשהפעם קרה לו כמעט הגרוע מכל כאשר רעייתו, אן-מארי ואן קסטרן, התמוטטה לאחרונה ועברה שבץ, והיא סובלת מדימום במוחה.

הזוג, לו שני ילדים, ג'ו ולין, חגג את חופשת חג המולד כשהמאורע התרחש. סוכנו של השוער ההולנדי פטר את התקשורת בהודעה לאקונית: "זה ענייין אישי", אלא שמקורבים לשוער טענו שהוא מזועזע מאוד מהמקרה. קרובי משפחה של השוער הגיעו לעזור לו בטיפול בילדיו, כאשר הוא שוהה רוב הזמן ליד מיטתה של אשתו.

במנצ'סטר לא נשארו אדישים, כמובן, לסבלו של ואן דר סאר בן ה-39 ואפשרו לו לשוב להולנד וכן אמרו לו שייקח את כל הזמן הדרוש עד שיחזור לאימוני הקבוצה. "אמרתי לאדווין להישאר בהולנד", אמר מנג'ר היונייטד אלכס פרגוסון. "אין טעם בהיותו באנגליה. הדבר הטוב ביותר עבורו זה להיות עם אשתו".

ואן דר סאר, 39, השחקן בעל מספר ההופעות הרב ביותר בנבחרת הולנד (130) פגש את אן-מארי, 36, כשזו ערכה קניות עם אחיה בצרכנייה. הזוג נישא בשנת 2006. השוער, שזכה עם היונייטד באליפות אירופה, חווה עונה קשה השנה גם מבחינה מקצועית, כאשר הוא שיחק לסירוגין מתחילתה, ולא שיחק מאז 21 בנובמבר עקב בעיה בברכו.

השוער פרש מנבחרת הולנד, אבל קיבל הצעה לחזור אליה לקראת המונדיאל בדרום אפריקה 2010, הוא דחה את ההצעה הראשונית של האוראנג', אבל לאחר מכן שקל שוב את הנושא ולא נתן מאז תשובה מפורשת.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully