וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מקגריידי לא ימשיך ברוקטס

הכוכב, ששב מפציעה, מאוכזב מכמות הדקות המועטה וסוכנו סיכם על עזיבה. ג'קסון צריך את ארטסט, ריברס את פירס

כוכב יוסטון רוקטס טרייסי מקגריידי לא ימשיך בקבוצה, כך מתברר כעת. סוכנו של טי-מאק, בוב מאיירס, שוחח בימים האחרונים עם גורמים בהנהלת המועדון והפתרון שמסתמן באופק הוא שהפורוורד יעזוב את הקבוצה ויחזור לשיקגו על מנת לעבוד עם המאמן האישי טים גרובר.

מקגריידי חזר לא מכבר מפציעה בברכו, וכאשר שאל לאחרונה את המאמן ריק אדלמן לגבי כמות הדקות הנמוכה שהוא מקבל (שמונה דקות בממוצע למשחק) לא קיבל תשובה מספקת.

"אני לא מבין את התכנית של הרוקטס", אמר מאמן ב-NBA. "למה להחזיר אותו לשחק שמונה דקות? הם היו צריכים לשלוח אותו כי זה ברור שאלדמן לא רוצה אותו בקבוצה". אבל למרות חסרונו של מקגריידי ושל הסנטר הסיני יאו מינג, שני הכוכבים הגדולים שלה, הרי שהיא עם מאזן לא רע כלל של 13:18.

נאש: "אנחנו צריכים לחזור למנטליות של אנדרדוג"

הלייקרס ספגו הפסד שני (103:118 לפיניקס) בשלושת משחקיהם האחרונים (הקודם היה בסטייפלס סנטר לקאבס), ופיל ג'קסון חלוק לגבי השאלה האם חסרונו של רון ארטסט פגע בקבוצה. "אני לא חושב שרון יכול היה לעשות משהו במשחק הזה", אמר ג'קסון, אך הוסיף, "אלא שהנוכחות שלו על הספסל הייתה עוזרת".

סטיב נאש, שסיים את המשחק עם דאבל-דאבל (16 נקודות ו-13 אסיסטים), שאב עידוד מהתצוגה של הסאנס: "שיחקנו בקשיחות ועם הרבה כוח". נאש יודע שהקבוצה מקרטעת לאחרונה במקצת בחלק ההגנתי: "אנחנו צריכים לחזור למנטליות של האנדרדוג".

* במצב של שלוש נקודות יתרון לגולדן סטייט ו-4.4 שניות לסיום, החליט דון נלסון שהשחקנים שלו יבצעו עבירה על ריי אלן, מספר שתיים בליגה באחוזים מהקו. אבל המהלך השתלם ללוחמים, כשאלן קלע רק אחת, מה שסידר לגולדן סטייט ניצחון ענק 99:103 על בוסטון ושני ברציפות.

"לעולם לא הפסדתי משחק כשהוריתי על מהלך כזה", אמר נלי בסיום. "השוו מולי פעם או פעמיים, אבל אני לא זוכר שהפסדתי משחק כשעשיתי זאת. הדברים המצחיקים והמשוגעים קורים כשאתה עושה זאת, אבל צריך לקחת הימורים".

"היינו יכולים לעשות עבודה טובה יותר בהגנה", אמר מאמן בוסטון דוק ריברס. "חסרונו של פול פירס פוגע בנו, כי הוא האיש שאנחנו הולכים אליו בסיום".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully